foto van je fiets
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat is geen foto van je fiets. Dat is een sfeerimpressie. En zelfs campagnolo naast de fiets zie ik Proost op dit prachtexemplaar.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Wat een geweldige fiets!
(En dito foto)
Ik ben naarstig opzoek naar het 'build-topic', zie ik iets over het hoofd of is dat gewoon een gapend gat..?
(En dito foto)
Ik ben naarstig opzoek naar het 'build-topic', zie ik iets over het hoofd of is dat gewoon een gapend gat..?
Laatst gewijzigd door danoontje op 03 sep 2016 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Anima Sana In Corpore Sano.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat wilde ik net zeggen..Zorro schreef:Je had wel eens op mogen ruimen vooraleer die foto te nemen.
Erg mooie fiets geworden, chapeau !!
Je ziet wat over het hoofd!danoontje schreef:Wat een geweldige fiets!
(En dito foto)
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=228
o'7o
-
- Forum-lid HC
@dixy100, loop normalen gesproken niet warm van Ridley maar die van jou is toch behoorlijk geslaagd! De fiets lijkt ook 'af' zo.
Trots op mijzelf... ben niet bepaald technisch maar toch is het me gelukt mijn flatbar om te bouwen naar een dropbar.
Nieuwe stuur, shifters, stuurlint, volledig nieuwe bekabeling en gelijk ook een andere cassette. Veel ingelezen op fora en uiteraard youtube.
Verschil is behoorlijk, s'avonds gelijk een rondje gedaan met fors wat wind. Lekker in de beugels gehangen en je merkt over de volledige rit zeker verschil door de mindere weerstand.
Voor:
Na:
Nieuwe stuur, shifters, stuurlint, volledig nieuwe bekabeling en gelijk ook een andere cassette. Veel ingelezen op fora en uiteraard youtube.
Verschil is behoorlijk, s'avonds gelijk een rondje gedaan met fors wat wind. Lekker in de beugels gehangen en je merkt over de volledige rit zeker verschil door de mindere weerstand.
Voor:
Na:
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fiets trouwens!!
Mijn oorspronkelijke reden voor de flatbar was ivm rugklachten... pas later heb ik een bikefitting gedaan en hadden ze mij een langere stuurpen gegeven waardoor ik bijna net zo diep zat als met een racestuur. Maar gewoon geen rugklachten gekregen...codex schreef:mooi gedaan.Een racestuur is veel praktischer en staat ook nog eens 10x beter.
Heb dus geleerd dat je met rugklachten nog best diep kan zitten zolang de rest van je lichaam ook goed zit (schouders, knieen, etc).
Nu dus racestuur maar wel een kortere stuurpen.