Wilier
moet je wel eerst zien welke vorm die heeft, want vanaf dan is het een zoektocht naar een passende zadelpen. Vel opzoekingswerk op het internet voor woes de komende dagenscottpch schreef:ISP afzagen, niet te kort, en een gewone zadelpen gebruiken.
en dit is natuurlijk de meest drastische maatregel natuurlijk
Ik heb een Cento Uno SR1 met isp. Dit is geen ronde buis. Heeft aan voorzijde ronde vorm maar aan achterzijde afgevlakte buisscottpch schreef:Maat van me heeft ook een Cento Uno met Isp, is normale ronde vorm.
Geen probleem dus.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid HC
Da's mooi MarcFaFo, maar de Cento Uno heeft toch echt wel een ronde zadelpen/isp, jouw UNO SR niet, maar dat is ook het nieuwere model van Wilier.
Dus eerst goed het hele topic lezen en plaatjes kijken voordat je reageert en zo de TS aan het twijfelen brengt.
Dus eerst goed het hele topic lezen en plaatjes kijken voordat je reageert en zo de TS aan het twijfelen brengt.

Momenteel nog druk druk druk maar ik hoop over zo'n 1,5 week een paar dagen vrij te hebben. Tijdens deze dagen ben ik van plan mijn fiets even 'op te poetsen'. Een dingetje wat ik mezelf heb voor genomen is het vervangen van de BBB kabels voor originele Campa kabels. Rem en schakel kabel dus binnen en buiten. Iemand ervaring en tips waar ik speciaal op moet letten. Het gaat om een Cento1 SR 2 jaar oud.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Mijn TT fiets had ik hier nog niet voorgesteld, denk ik. Deze is dit seizoen gekocht omdat ik die zo vet vond, een heel mooie prijs kon krijgen en omdat ik vage plannen had om duathlons te racen en tijdritjes af te haspelen. Nog niet serieus gebruikt eigenlijk, behalve om wat op het jaagpad langs het kanaal te knallen, voor de lol. In 2017 maak ik er werk van.

Laatst gewijzigd door raven14 op 01 jun 2018 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Forum-lid
Iemand ervaring met de willier jareen gravelbike.