hebben in ieder geval ongeveer dezelfde maat , maar geef toe, de wielen en de groep zullen jou best bekorenhavana schreef:Is wel leuk voor mijn neefje van 4.
Canyon
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
opsturen
-
- Forum-lid
Hangt er vanaf als dit spontaan gebeurt dan kun je nog iets proberen met garantie(wel lastig aan te tonen). Ben je per ongeluk vol door een gat gedenderd tja... Naar de LBS er mee dan kun je ook weer snel fietsen.
Maak joe woar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
excuus, ik tiepte te snel en bedoelde inderdaad: als je nog garantie hebt zou ik 'm opsturen. Spaakbreuk in een wiel van mij werd zo verholpen. Binnen de garantietermijn doet Canyon niet zo moeilijk volgens mij. En eigenlijk moeten alle spaken los. Canyon zal 'm waarschijnlijk opsturen naar Mavic, dan wordt het goed gedaan.
-
- Forum-lid HC
Dat kan diverse redenen zijn een normale -6 zonder spacing is te hoog -x zonder spacing te laag.
Kan ook met stuurgedrag te maken hebben een fiets zonder spacers geeft veel minder confort en stuurt vaak wat bonkerig.
Kan ook met stuurgedrag te maken hebben een fiets zonder spacers geeft veel minder confort en stuurt vaak wat bonkerig.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wie heeft dat laatste verzonnen? Mooie broodje aap die ik nog kende.
Verschil in stack is behoorlijk veel tussen -6 en -17 graden. Ik schat de pen op 11 cm en dan scheelt 't ruim 2 cm. Dus met een standaard -6 graden pen was het stuur op z'n minst 1 cm hoger uit gekomen.
Verschil in stack is behoorlijk veel tussen -6 en -17 graden. Ik schat de pen op 11 cm en dan scheelt 't ruim 2 cm. Dus met een standaard -6 graden pen was het stuur op z'n minst 1 cm hoger uit gekomen.
Worden de prijzen bij Canyon nu een stuk hoger?
https://www.canyon.com/nl/tools/bike-co ... bike2=3720
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
zit eens te bekijken wat technisch en qua geometrie nog het verschil is tussen een Endurace CF SLX en een cyclocrosser. Neem aan in ieder geval mogelijkheid tot bredere banden (de inflite heeft bijv. 33mm). Tot hoever zou je kunnen gaan qua breedte met de Endurace? Qua geometrie zit er verder niet zoveel verschil tussen een Endurace en een Inflite.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij zijn ze jaar in, jaar uit uitverkocht, dus waarom niet?aristos schreef:Worden de prijzen bij Canyon nu een stuk hoger?
Maar wel balen
Less is bore