Mio Cyclo
- markvanvos
- Forum-lid
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 07 okt 2015 19:58
- Locatie: Drenthe-Zuid
Nadat ik de factuur had betaald zou ik een betaalbevestiging krijgen. Aangezien ik deze niet kreeg heb ik nog maar een mail gestuurd hoe het nou precies zat. De dag nadat ik de mail had gestuurd kreeg ik een antwoord dat de reparatie was voltooid en ik het apparaat binnenkort weer kon verwachten. 2 dagen later had ik het apparaat weer in huis. Bij mij heeft de hele operatie 16 dagen geduurd.
- Sweety2008
- Forum-lid
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11
Wat doen mensen die niet op Facebook zitten en problemen hebben met de Mio.
Ik bijvoorbeeld zit niet op Facebook en zal het ook nooit doen.
Ik bijvoorbeeld zit niet op Facebook en zal het ook nooit doen.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 29 sep 2012 10:48
- Locatie: Amsterdam, Leusden en Internet
- Contact
Bellen
Marco
-
- Forum-lid
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 20 apr 2010 13:20
Zijn er meer mensen die met een Mio 505 rijden en er een Garmin Snelheids/cadance meter bij gebruiken en die last hebben van het feit dat als je je rit terugkijkt op de Mio het lijkt alsof de maximale snelheid verdubbeld is?
-
- Forum-lid
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 01 jul 2013 12:28
Hoe vlot loopt jullie mailverkeer met Mio? Al gemaild, gebeld, maar nog steeds geen reactie terug (een week lang) voor het regelen van een reparatie. Vorige week nog gebeld en gezegd geweest dat ze vorige week maandag niet werkten, maar dat kan toch geen reden zijn om 2 weken niet op mails te reageren?
-
- Forum-lid
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 28 mei 2015 10:00
Hier alleen maar positieve geluiden wb de helpdesk of het contact met Mio.
Op Facebook reageren ze meestal dezelfde dag, en anders een dag later.
Ook met de reparatie van het scherm eerst contact gehad met Facebook, die hebben me doorverwezen naar telefonische helpdesk. Hier gegevens achtergelaten en met 2 dagen had ik een mail met UPS verzendgegevens. Zaterdags mio verstuurd en 2 weken later kom ik hem dinsdags weer ophalen.
Op Facebook reageren ze meestal dezelfde dag, en anders een dag later.
Ook met de reparatie van het scherm eerst contact gehad met Facebook, die hebben me doorverwezen naar telefonische helpdesk. Hier gegevens achtergelaten en met 2 dagen had ik een mail met UPS verzendgegevens. Zaterdags mio verstuurd en 2 weken later kom ik hem dinsdags weer ophalen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 01 jul 2013 12:28
Daarom heb ik al enkele keren gebeld, maar zeggen ze, wacht onze email af...J.Edge87 schreef:Mailen is n drama. Bellen werkt goed.
Oh. Die ervaring heb ik niet. Ik had behulpzame medewerkers toen in probleem had.... zie een aantal posts terug... Vreemd. Even beetje druk zetten helpt misschien?Pashley 24mhz schreef:Daarom heb ik al enkele keren gebeld, maar zeggen ze, wacht onze email af...J.Edge87 schreef:Mailen is n drama. Bellen werkt goed.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Zie hieronder mijn reparatie van mio. Omgebouwd met aluminium dogears plate. Werkt perfect. Kan nu ook op Garmin mount.....sorry geen foto. Te ingewikkeld om dat even te plakken op dit forum. Maar in ieder geval werkt het perfect. Dus afgebroken mio, koop dogears plaatje. Lijm en schroef het we op. Klaar.
-
- Forum-lid
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 01 jul 2013 12:28
Pvanrun schreef: