Iemand zin om zondag 18 september 75km tour velo heuvelrug te rijden? Zie hier: http://www.veloheuvelrug.nl/tour-velo-heuvelrug/
- vroeg starten (rond 8/8.30)
- Tempo ca. 27/28 km/uur op Strava inclusief de 700+ hm
- alleen bij droog weer
- no strings attached, op het laatste moment afhaken is prima (ik heb zelf een klein voorbehoud dat ik eraan toe ben gekomen om een nieuw stuur te monteren).
Stuur me even een PB als je zin hebt.
Groet,
Iemand zin om zo 18 sep tour velo heuvelrug te doen, 75km?
Nu zit ik niet op Strava, maar wat moet ik me voorstellen bij een tempo van "27/28 km/uur op Strava?" In hoeverre wijkt dit af van 27/28 in real life?
Lijkt mij vreemd. Dan klopt er vast iets niet met je gps of een zwak signaal. Bij mij zit er hooguit 0.1km per uur verschil in.RKN schreef:Kruissnelheid rond de 30 zal volgens mij op Strava op zo'n gemiddelde uitkomen (uiteraard sterk afhankelijk vh parcour)
Nee hoor, mijn gemiddelde is altijd pakweg twee km lager dan wat ik op rechte stukken fiets (dat bedoel ik met "kruissnelheid").
Voor mijn "standaard" rondje althans.
Als er wat met de GPS mis zou zijn, pakt Glonass het ook wel over![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Voor mijn "standaard" rondje althans.
Als er wat met de GPS mis zou zijn, pakt Glonass het ook wel over
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het zijn iets minder hoogtemeters, iets meer dan 400 voor de 75km en afgelopen zaterdag reden we met Vélo Heuvelrug de 125km en gaf Strava 647 hoogtemeters aan.