Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote woon-werk topic

lnnrtlnnrt
Forum-lid
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 nov 2011 14:48

lnnrtlnnrt 16 sep 2016 11:18

ok, vooruit, heeeelelekkeretrekklop ;)

Gebruikersavatar
RVV
Forum-lid
Berichten: 2226
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:12

Gebruikersavatar RVV 16 sep 2016 11:24

RVV schreef:
robbebopper schreef:Kijk, dat zijn de "betere" woon-werkfietsjes! :like:

Ha! Dank je. Eind maart dit jaar kocht ik deze fiets en morgen ga ik er mee door de 10000 km! Waarvan 90 procent woon werk ritjes :lol:

Uhm correctie de tri/TT fiets blijft binnen vandaag. Het regende pijpenstelen vanochtend. Dus met de Fitnessbike naar het werk gegaan.

Afbeelding

Danny091283
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 11 aug 2015 16:48
Locatie: Soest

Danny091283 16 sep 2016 11:40

body schreef:Als ik naar werk fiets moet ik twee keer zoveel eten. Zeker 10 boterhammen en twee krentenbollen gaan dan naar binnen op zo'n dag. Zelfs als ik rustig fiets.

Hebben jullie dit ook?
Ik eet in de ochtend het zelfde. Ik neem wel 2 boterhammen meer mee naar mijn werk (4 ipv 2), ik heb in de kantine nog een krentenbol gekocht en ik eet 2x tussendoor nog een Sultana ofzo. Ik eet geloof ik al niet zo veel.

@rvv, respect, dat haal ik gemiddeld op mijn cyclocross bike met weg banden nog geneens

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 16 sep 2016 11:42

Dat lijkt mij prettiger. Ik sta niet zo zuinig afgesteld
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

l.hoornweg
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 aug 2016 21:52

l.hoornweg 16 sep 2016 16:29

body schreef:Als ik naar werk fiets moet ik twee keer zoveel eten. Zeker 10 boterhammen en twee krentenbollen gaan dan naar binnen op zo'n dag. Zelfs als ik rustig fiets.

Hebben jullie dit ook?
ligt er een beetje aan of ik op een nuchtere maag weg ga of niet, 2 ochtenden in de week ga ik op een nuchtere maag, dan neem ik 2 boterhammen mee ipv dat ik 2 crackers als ontbijt eet. verder eet ik tussendoor 3 a 4 stukken fruit, eet ik standaard 2 boterhammen en een cracker, als ik echt honger heb eet ik nog een extra cracker maar dat is onafhankelijk van of ik of de fiets ben. smiddags vaak ook nog 3 a 4 stukken fruit, wanneer ik op de fiets ben eet ik voor vertrek vaak nog een granenreep, koekreep, een time-out of iets dergelijks.
tussendoor veel water drinken, neemt ook je hongergevoel weg.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 17 sep 2016 17:02

body schreef:Als ik naar werk fiets moet ik twee keer zoveel eten. Zeker 10 boterhammen en twee krentenbollen gaan dan naar binnen op zo'n dag. Zelfs als ik rustig fiets.

Hebben jullie dit ook?
Voor mij is woonwerk 100km op een dag en er zijn weken dat ik dat 3 keer doe. Dan daarnaast wat hardlopen, bootcamp en in het weekend minimaal 1 toertocht/vrije rit van mimimaal 100km.

als ik 10 boterhammen en 2 krentenbollen ga eten buiten het normale avondeten ben ik in no-time 150 kilo! Als ik woon/werk doe 2 boterhammen als ik op kantoor kom, 3 als lunch, tussen door 2 x fruit en sávonds een normaal bord eten. Meer hoef ik echt niet in m'n harsens te halen want dan vliegen de kilo's erbij.

Sinds ik de 50 voorbij ben hoef ik maar aan water te denken en ik kom al aan. Ik ben gek op wijn bij het eten maar 1 keer week max anders gaat het niet goed. Ik lust graag een glaasje whisky maar als ik het woord intik zit er al een halve kilo bij :mrgreen:

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 17 sep 2016 18:37

Gastheerg schreef:Ik lust graag een glaasje whisky maar als ik het woord intik zit er al een halve kilo bij :mrgreen:
:lol:
Succes morgen op de Franse kasseien!

Danny091283
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 11 aug 2015 16:48
Locatie: Soest

Danny091283 17 sep 2016 19:09

Gastheerg schreef:
body schreef:Als ik naar werk fiets moet ik twee keer zoveel eten. Zeker 10 boterhammen en twee krentenbollen gaan dan naar binnen op zo'n dag. Zelfs als ik rustig fiets.

Hebben jullie dit ook?
Voor mij is woonwerk 100km op een dag en er zijn weken dat ik dat 3 keer doe. Dan daarnaast wat hardlopen, bootcamp en in het weekend minimaal 1 toertocht/vrije rit van mimimaal 100km.

als ik 10 boterhammen en 2 krentenbollen ga eten buiten het normale avondeten ben ik in no-time 150 kilo! Als ik woon/werk doe 2 boterhammen als ik op kantoor kom, 3 als lunch, tussen door 2 x fruit en sávonds een normaal bord eten. Meer hoef ik echt niet in m'n harsens te halen want dan vliegen de kilo's erbij.

Sinds ik de 50 voorbij ben hoef ik maar aan water te denken en ik kom al aan. Ik ben gek op wijn bij het eten maar 1 keer week max anders gaat het niet goed. Ik lust graag een glaasje whisky maar als ik het woord intik zit er al een halve kilo bij :mrgreen:
Zo zie je maar weer, iedereen is anders :winkthumb:

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 18 sep 2016 10:28

Gastheerg schreef:
body schreef:Als ik naar werk fiets moet ik twee keer zoveel eten. Zeker 10 boterhammen en twee krentenbollen gaan dan naar binnen op zo'n dag. Zelfs als ik rustig fiets.

Hebben jullie dit ook?
Voor mij is woonwerk 100km op een dag en er zijn weken dat ik dat 3 keer doe. Dan daarnaast wat hardlopen, bootcamp en in het weekend minimaal 1 toertocht/vrije rit van mimimaal 100km.

als ik 10 boterhammen en 2 krentenbollen ga eten buiten het normale avondeten ben ik in no-time 150 kilo! Als ik woon/werk doe 2 boterhammen als ik op kantoor kom, 3 als lunch, tussen door 2 x fruit en sávonds een normaal bord eten. Meer hoef ik echt niet in m'n harsens te halen want dan vliegen de kilo's erbij.

Sinds ik de 50 voorbij ben hoef ik maar aan water te denken en ik kom al aan. Ik ben gek op wijn bij het eten maar 1 keer week max anders gaat het niet goed. Ik lust graag een glaasje whisky maar als ik het woord intik zit er al een halve kilo bij :mrgreen:
Hoe herkenbaar. :mrgreen:
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 20 sep 2016 13:01

Fijn te horen dat ik niet de enigste ben die aankomt als ik alleen al aan eten denkt.

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5255
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 20 sep 2016 16:31

Was vanmorgen weer genieten van de mist icm opkomende zon.

Afbeelding

Afbeelding

Corny121
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 30 jul 2014 13:27
Locatie: Zoetermeer

Corny121 20 sep 2016 17:28

Ziet er goed uit, ik mijn hele rit in het duister gereden. Was wel fijn weer verder hier rondom het Haagse. Vanmiddag terug ook dikke prima bij een voorzichtig zonnetje en bijzonder weinig wind.
#HoeMoeilijkKanHetZijn

Plaats reactie