Schagen eo /Den Helder eo en er tussen in en er naast
ik woon zelf in Sint Maartensvlotbrug .
ik heb een MTB en een Race (nu nog ff op bouwen)
wie heeft er zin om zo nu en dan eens spontaan of op afspraak een rondje te fietsen , asfalt en bos maakt me niet uit .
ik heb een MTB en een Race (nu nog ff op bouwen)
wie heeft er zin om zo nu en dan eens spontaan of op afspraak een rondje te fietsen , asfalt en bos maakt me niet uit .
Laatst gewijzigd door M.A,S op 07 mei 2015 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ik woon echt op het eind van de wereld ,
Nee hoor, ik woon een stukje verder. (A-P)
En er is ook iemand uit D-H actief hier.
Ik heb alleen niet gereageerd omdat ik vaak niet weet wanneer en hoe ik ga fietsen.
Daarin wil ik niet afhankelijk zijn van een ander, sorry.
En er is ook iemand uit D-H actief hier.
Ik heb alleen niet gereageerd omdat ik vaak niet weet wanneer en hoe ik ga fietsen.
Daarin wil ik niet afhankelijk zijn van een ander, sorry.
-
- Forum-lid
Ik kom uit Den Helder en ik vermoed dat Theo, aangezien wij elkaar kennen via het werk, op mijn persoon doelt.
Voor mij geld hetzelfde als Theo, ik rij mezelf een slag in de rondte maar waar, wanneer en op welke fiets is iets dat ik niet van tevoren weet. En ik sluit me voor 100% aan bij de laatste opmerking van Theo.
Derhalve ..
Voor mij geld hetzelfde als Theo, ik rij mezelf een slag in de rondte maar waar, wanneer en op welke fiets is iets dat ik niet van tevoren weet. En ik sluit me voor 100% aan bij de laatste opmerking van Theo.
Derhalve ..
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
-
- Forum-lid
Ik hoor overigens net dat ik binnen nu en 10 minuten een rondje Bolsward ga doen en dan via Exmorra en Makkum wieder zuruck nach hause.
Komt op als dunne poep.
Komt op als dunne poep.
het is ook geen verplichting, gewoon als je zin hebt om eens met meerdere mensen te gaan zet je het hier neer .
tijd en plaats , en wie komt die komt en wie niet komt die komt niet .
het gaat mij er om dat als ik wil fietsen en het misschien leuk is om met meerdere te doen dat ik dat dan kan melden , en als er iemand komt dan komter iemand en anders niet .
gezellig toch , appelgebakje onderweg , terrasje pakken enz .
dus doe niet zo flauw , en doe het af en toe gewoon , leuk .
voorbeeld , ik zou eens naar den helder kunnen fietsen , en van daaruit weer samen terug hierheen , en dan gaat de gene uit den helder weer alleen terug .
en zo kun je er overal een draai aangeven . toch ?
het is geen relatie of zo hoor , gewoon gezellig fietsen ,lekker simpel meer niet
tijd en plaats , en wie komt die komt en wie niet komt die komt niet .
het gaat mij er om dat als ik wil fietsen en het misschien leuk is om met meerdere te doen dat ik dat dan kan melden , en als er iemand komt dan komter iemand en anders niet .
gezellig toch , appelgebakje onderweg , terrasje pakken enz .
dus doe niet zo flauw , en doe het af en toe gewoon , leuk .
voorbeeld , ik zou eens naar den helder kunnen fietsen , en van daaruit weer samen terug hierheen , en dan gaat de gene uit den helder weer alleen terug .
en zo kun je er overal een draai aangeven . toch ?
het is geen relatie of zo hoor , gewoon gezellig fietsen ,lekker simpel meer niet
-
- Forum-lid
Afgelopen vrijdag ergens verkeerd afgeslagen dus geen rondje Bolsward maar een rondje Witmarsum, toch lekker een rustige duurtraining van 122 km, vandaag 2 rondjes op de F29 op het atb parcours in Schoorl, weer 97 km er bij op geteld en benen voelde super. Het voelt allemaal goed in de aanloop naar het Wielerfestijn in Montferland (110 km).
Deze week ruim 325 km.
Leuk suggestie alleen ben ik van de wat langere afstanden (100+) en heb over het algemeen niet het geduld voor een terrasje en appelgebak, ik stap thuis op, ga fietsen en stap weer af als ik thuis ben.
Er zullen vast wel meer fietsers uit de Noordkop zijn die daar wel het geduld voor hebben of daar zin in hebben.
En nee ik ben niet flauw.
Deze week ruim 325 km.
Leuk suggestie alleen ben ik van de wat langere afstanden (100+) en heb over het algemeen niet het geduld voor een terrasje en appelgebak, ik stap thuis op, ga fietsen en stap weer af als ik thuis ben.
Er zullen vast wel meer fietsers uit de Noordkop zijn die daar wel het geduld voor hebben of daar zin in hebben.
En nee ik ben niet flauw.
Dat geldt ook voor mij, zal wel een Helders iets zijnmartijncervelo schreef: ik rij mezelf een slag in de rondte maar waar, wanneer en op welke fiets is iets dat ik niet van tevoren weet. En ik sluit me voor 100% aan bij de laatste opmerking van Theo.
Derhalve ..
mochten er weer nieuwe leden bij gekomen zijn die het wel zien zitten , leuk .
zie je het niet zitten ? hoef je dat niet per see hier neer te zetten , is al met al eigenlijk dan niet heel belangrijk dan , toch?
zie je het niet zitten ? hoef je dat niet per see hier neer te zetten , is al met al eigenlijk dan niet heel belangrijk dan , toch?
- devriesman
- Forum-lid
Komende week ga ik een weekje uitwaaien. Hebben een huisje gehuurd in Sint Maartenszee. Mag van mijn vrouw de fiets meenemen
Kan ik met de racefiets uit de voeten of is het slim mijn oude fiets met Schwalbe Marathon mee te nemen zodat ik zonder problemen schelpenpaden kan nemen?
Kan ik met de racefiets uit de voeten of is het slim mijn oude fiets met Schwalbe Marathon mee te nemen zodat ik zonder problemen schelpenpaden kan nemen?
Uiteraard zijn er in Noord-Holland genoeg mooie, volledig verharde racerondjes uit te stippelen. En als je daarbij wat schelpenpaden/gravelwegen mee wilt pikken, kan je allicht eens in het betreffende Strade Bianche-topic gaan neuzen.devriesman schreef:Komende week ga ik een weekje uitwaaien. Hebben een huisje gehuurd in Sint Maartenszee. Mag van mijn vrouw de fiets meenemen