Da's ietwat te flauw en kort door de bocht. Voor een toerist / recreant kan je dan prima een 'klimmer' zijn vergeleken met je metgezellen. Dat je in het licht van de profs geen klimmersprofiel hebt snap ik wel.mao schreef:Hubrecht, ik wil je niet ontmoedigen maar 72kg bij een lengte van 186cm dan word het met klimmen ook geen podium voor je. Misschien de wat meer korte klimmetjes in de ardenne ....
Het is eerder goed te realiseren dat je als toerist / recreant niet altijd een goed beeld hebt bij wat je bent. Waarschijnlijk vind je klimmen leuk en zie je een verschil met (zwaardere) metgezellen, maar misschien heb je juist wel andere aanleg die je zometeen in wedstrijdjes ontdekt. Op dit niveau is sowieso alles trainbaar . Ik ben ook zeker geen 'sprinter' maar met wat specifiekere training kan ik het hollen en stilstaan van koersjes prima aan. Sterker nog, dat gaat ook niet om je 'sprinterscapaciteitein'.
Hubrecht, als je eens geintroduceerd wil worden bij de Wielervereniging van de Ijsclub in Katwijk, of volgend jaar bij Swift, stuur me even een berichtje!