In zeer goede staat. Vraagprijs 700 euro.
Clincher!!
11speed Shimano
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
DT Swiss spline rc38 clincher
In zeer slecht humeur. 50,=.
Wat is goede staat? 10/11 speed? Shimano/Campa body? Vouw/tubeless/tubes?
Nu weet ík wel dat dit prima wielen zijn, maar met alleen 'in zeer goede staat' en vervolgens 700,= vragen... Daar kan niemand wat mee, toch?
Wat is goede staat? 10/11 speed? Shimano/Campa body? Vouw/tubeless/tubes?
Nu weet ík wel dat dit prima wielen zijn, maar met alleen 'in zeer goede staat' en vervolgens 700,= vragen... Daar kan niemand wat mee, toch?
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
jwkeij: hoewel ik het volledig met je eens ben, staat er in de verkoopregeltjes:
Dus helaas zullen onze beide reacties snel door een moderator worden verwijderd..... NOT.- alleen topic-gerelateerd antwoorden. Onzinnige reacties, meningen over aangeboden goederen, over de vraagprijs of onvolledige te koop topics worden verwijderd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
offtopic: @afrit13 dat jij het niet zo op moderators hebt weten we nu wel (trouwens sollicitaties kunnen gericht worden aan Edwin)
-
- Forum-lid
monsieurpinot schreef:offtopic: @afrit13 dat jij het niet zo op moderators hebt weten we nu wel (trouwens sollicitaties kunnen gericht worden aan Edwin)
Helaas ben ik 6 jaar geleden niet aangenomen.
On topic: mooie wieltjes. Shimano of Campagnolo?
- TheTourist
- Forum-lid
Daar zal het dan ook wel zijn misgegaan in de verstandhouding...afrit13 schreef:monsieurpinot schreef:offtopic: @afrit13 dat jij het niet zo op moderators hebt weten we nu wel (trouwens sollicitaties kunnen gericht worden aan Edwin)
Helaas ben ik 6 jaar geleden niet aangenomen.
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
conform de regeltjes maar 1 verkooptopic per user toegestaan. Je beide topics dus even samengevoegd. Aan jezelf om de gegevens uit je tweede post nog even samen te voegen met je startpost en evt je topictitel aan te passen.