Garmin Edge 820 & Explore 820
Gmapsupp is in de oude bestanden ook aanwezig maar veel kleiner.. na via mapinstal openmtbmap deel kaart geüpload Hierna was deze gegroeid van 5.370 KB naar 12.000 KB.
Zo je eerst gmapsupp leeg moeten maken?
In debugging was wel een errorlog aan maakt, hier kon ik niks uit op maken..
Ik kan niet vinden in het menu waar ik eventueel van kaarten kan wisselen.
wel zie ik met de opstart dat er 2 kaarten geladen worden.
Zo je eerst gmapsupp leeg moeten maken?
In debugging was wel een errorlog aan maakt, hier kon ik niks uit op maken..
Ik kan niet vinden in het menu waar ik eventueel van kaarten kan wisselen.
wel zie ik met de opstart dat er 2 kaarten geladen worden.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
-
- Forum-lid
Via de windows verkenner of apple finder de schijf zoeken van de garmin en dan de map kopieren.
Nieuwe update V4.10
Changes made from version 3.20 to 4.10:
• New Feature! Added support for LiveTrack Auto Start.
• Added Touch Sensitivity setting to improve touchscreen performance with gloves and in wet conditions.
• Added the ability to swipe through data screens while recording a ride while the screen is locked.
• Improved elevation recording due to poor initial calibration and drift throughout a ride.
• Fixed an issue where position could be reported incorrectly on an iOS device.
• Fixed calibration for ANT+ Indoor Trainers.
• Fixed Auto Sleep setting to be specific to an Activity Profile.
• Improved Lap Summary page load time.
Changes made from version 3.20 to 4.10:
• New Feature! Added support for LiveTrack Auto Start.
• Added Touch Sensitivity setting to improve touchscreen performance with gloves and in wet conditions.
• Added the ability to swipe through data screens while recording a ride while the screen is locked.
• Improved elevation recording due to poor initial calibration and drift throughout a ride.
• Fixed an issue where position could be reported incorrectly on an iOS device.
• Fixed calibration for ANT+ Indoor Trainers.
• Fixed Auto Sleep setting to be specific to an Activity Profile.
• Improved Lap Summary page load time.
-
- Forum-lid
Als het goed is wel ja. Hier geen problemen met de sensor.
Batterij al eens vervangen van de sensor? En even laten resetten? Dat die je door de batterij er even omgekeerd in te stoppen voor een paar min.
Batterij al eens vervangen van de sensor? En even laten resetten? Dat die je door de batterij er even omgekeerd in te stoppen voor een paar min.
- Matthijs1973
- Forum-lid
http://static.garmin.com/pumac/Edge_820_OM_NL.pdf handleiding en dan blz. 13 voor sensors toevoegen, gaat dus niet vanzelf....
De oplossing bij mij was inderdaad:
- Batterij d'r uit
- Bakkie koffie drinken
- Batterij d'r in
Ik heb de bundle gekocht en de sensoren waren al aangemeld in de Edge 820. Toch pakte hij ze in eerste instantie niet. Ik vermoed dat de sensoren na een periode van inactiviteit in een soort slaapstand gaan om de batterijen te sparen.
- Batterij d'r uit
- Bakkie koffie drinken
- Batterij d'r in
Ik heb de bundle gekocht en de sensoren waren al aangemeld in de Edge 820. Toch pakte hij ze in eerste instantie niet. Ik vermoed dat de sensoren na een periode van inactiviteit in een soort slaapstand gaan om de batterijen te sparen.
De GPS heeft een behoorlijke afwijking/vertraging. Als je versnelt dan duurt het even voordat de GPS ontvanger dat berekend heeft. In de praktijk is dat hoogst irritant. Daarbij: niet overal is het GPS signaal aanwezig/sterk genoeg. Door de snelheidssensor los je al deze problemen op.
Duidelijk, thx.
Is deze goed dan voor de 820 Explore?
http://www.gpsshop.nl/product/593115/ga ... ensor.html
Is deze goed dan voor de 820 Explore?
http://www.gpsshop.nl/product/593115/ga ... ensor.html
-
- Forum-lid
- Contact
Tsja, dat heeft sowieso geen zin. Je hebt een 820 Explore en geen 820!
De Explore mist namelijk alle trainingsopties, werken met segmenten en mogelijkheden om te verbinden met Di2, ANT+ vermogensmeters etc. Opties de de Edge 820 dus wel aan boord heeft.
De Explore mist namelijk alle trainingsopties, werken met segmenten en mogelijkheden om te verbinden met Di2, ANT+ vermogensmeters etc. Opties de de Edge 820 dus wel aan boord heeft.
Marco