SRAM ETAP
-
- Forum-lid
Mijn grote vraag als Etap gebruiker op de racefiets is: wanneer komen ze met een systeem voor de Mtb????
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC
Bij mtb lijkt me het elektronisch schakelen wat verdrongen te zijn door de 1x groepen, zeker nu die 1x12-groepen er zijn.
Ik verwacht eerder Etap op Force niveau dan op de mtb, met enkel een achterderailleur lijkt me het voordeel nu niet bijster groot.
Ik verwacht eerder Etap op Force niveau dan op de mtb, met enkel een achterderailleur lijkt me het voordeel nu niet bijster groot.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
"SRAM adds WiFLi tech to Red eTap groupset"
http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... ign=buffer
http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... ign=buffer
Dus er zijn al buiscommandeurs zonder kabels?Sieper schreef:Op zich heb je een goed punt, van de andere kant, etap kan ook prima alleen achter. In de toekomst is er alleen nog maar electronisch schakelen denk ik. Bowden kabels in shifters gaan hetzelfde lot achterna als bowden kabels in buis commandeurs.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
ik heb dinsdagavond sinds lange tijd (vanwege het voortreffelijke weer) weer eens op de Venge gezeten.
wat me opviel was dat mijn etap instellingen niet meer veranderen vwb versnellingscobinatie op de garmin.
dus: ik kan voor wel schakelen wat ik wil, maar hij blijft op 50 T staan, terwijl achter wel mooi op de display verspringt...
HELLLUUUUP!!!!!
wat me opviel was dat mijn etap instellingen niet meer veranderen vwb versnellingscobinatie op de garmin.
dus: ik kan voor wel schakelen wat ik wil, maar hij blijft op 50 T staan, terwijl achter wel mooi op de display verspringt...
HELLLUUUUP!!!!!
Cannondale systemsix Dura ace