Waar stal jij je fiets(en)?
Eén van de vele voordelen van geen Strava hebben...
- Supergrover
- Forum-lid HC
ligt aan je polis en wellicht waar je woont.Erik schreef:In de garage, dan vallen ze onder de inboedel.
bij mij moet je de tuin en schuur (met alles wat erin staat) extra verzekeren.
eerst je polis checken dus...
Fiets topic van een jaar geleden.
Fietsendieven in Ierland gebruiken Strava, Runkeeper etc
Fietsendieven in Ierland gebruiken Strava, Runkeeper etc
eerst moet men voor bij dit stel komen

de stalling is verder droog en zo , keurig op slot . maar je moet nog wel het ea paseren .

de stalling is verder droog en zo , keurig op slot . maar je moet nog wel het ea paseren .
Bij mij zit de garage aan het huis vast, vandaar dat hij er gewoon bij in zit.Supergrover schreef:ligt aan je polis en wellicht waar je woont.Erik schreef:In de garage, dan vallen ze onder de inboedel.
bij mij moet je de tuin en schuur (met alles wat erin staat) extra verzekeren.
eerst je polis checken dus...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
in de gang en een aparte kamer in appartement (door bekenden van me al 'het fietsmuseum' genoemd
) (beneden ook een box, maar dat vind ik te onveilig)
zit inderdaad ook bij FTBO, heb wel eens gesprek gehad bij Interpolis (via Rabobank), daar lag het net wat ingewikkelder volgens mij.

zit inderdaad ook bij FTBO, heb wel eens gesprek gehad bij Interpolis (via Rabobank), daar lag het net wat ingewikkelder volgens mij.
Gekloot in schuurtjes schiet natuurlijk niet op.. als ze het ook zo kunnen aanpakken http://www.dvhn.nl/drenthe/Dieven-roven ... 73336.html
afrit13 schreef:Hup: zet gelijk je Strava-account erbij , zodat de dieven ook gelijk zien waar je woont en bij wie de fietsen 'gewoon' in de schuur staan.
Handige inventarisatie...
Privacyzone creëeren binnen de instellingen van je account.