Lengte an sich zegt ook niet alles. Ik denk dat ik een relatief kort bovenlijf heb. Destijds bij de keuze voor de secteur gaf de fietsenmaker al aan dat ik een beetje op de wip zat tussen 56 en 58.Koenie schreef:
Overigens zit in met mijn 1.87 ook op een 58cm Secteur, ervaar het niet als sterk naar voren reiken. Maar dit is mijn eerste racefiets dus ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal ....
Dank allen
Bmc granfondo GF02 of Specialized Roubaix
Ik heb precies dezelfde combi (in maat 54 beide) zeer tevreden, al moest ik wel aan de shifters (SH-685) van de hydraulische remmen wennen...... Maar dat is dan ook 't enige. Die Roubaix rijdt echt hemels.Lcsmet schreef:De GF heeft bij gelijke stack een langere reach dan de Roubaix.
Moet je voor jezelf even uitmaken wat hij zelf wil.
Ik heb een Roubaix en een alu Diverge in dezelfde maat.
De Roubaix rijdt voor mij merkelijk beter maar zit hetzelfde, hij kost wel 5x meer dan de Diverge.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik heb de Granfondo nooit echt een mooie verschijning gevonden met de extreem lage seatstays, ik vind het uiterlijk van de nieuwe Roubaix dan toch zo slecht nog niet.velomarc schreef:Dit is 'm geworden.
Het bakje voor de hulpmotor zou ik wel direct verwijderen en ook kwam er een normale zadelpen op