Havana's nieuwe frame
- de zwarten
- Forum-lid HC
Twee zeer ongeinformeerde vragen:
hoe koop je een dengfu frame en waar zie je prijzen? Op de site zie ik niet direct een koopknop, noch prijzen.
Betaal je import, of worden ze vanuit Europa verzonden?
hoe koop je een dengfu frame en waar zie je prijzen? Op de site zie ik niet direct een koopknop, noch prijzen.
Betaal je import, of worden ze vanuit Europa verzonden?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Bestellen en prijzen via mail. Je betaalt import. In België zelfs heel veel, dus je kunt beter via NL laten lopen. Ik moest €36 aftikken. Overigens heb ik bij Carbon Speed besteld en niet via Dengfu (CS was iets goedkoper).
Doos is onderweg naar Apeldoorn.
@benvdv
Geo is gelijk aan Supersix.
@benvdv
Hele mooie lijn dan!havana schreef:Bestellen en prijzen via mail. Je betaalt import. In België zelfs heel veel, dus je kunt beter via NL laten lopen. Ik moest €36 aftikken. Overigens heb ik bij Carbon Speed besteld en niet via Dengfu (CS was iets goedkoper).
@benvdv
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Iemand een goede hack om een liner aan een Di2 kabel vast te maken?
Kost ongeveer 400 euro bij Van Gemert. Mogelijk nog iets minder, aangezien het frame onbehandeld is en er dus geen oude lak verwijderd hoeft te worden. Maar dat punt moeten we nog even afkaarten. Ik laat overigens ook de zadelpen en 3T stuurpen meespuiten.
Nee, die blijven gewoon open. Vind ik niet storend genoeg en de meerprijs is me te hoog. Bovendien sluit ik niet uit dat ik er ooit nog een mechanisch mee ga rijden.