Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
-
- Forum-lid HC
Wie doet zoiets weg na 500km en schrijft in éen klap 3.000 euro af?
Iemand die te goed kan rekenen en hoopt tegen een leek aan te lopen die dat niet kan....
Frame heb ik al eens voor iemand opgebouwd, is met wat shoppen voor rond te 2000 dollar te vinden, niemand laat zo'n frame zonder reden af fabriek overlakken (lakwerk is al top en je bent je garantie kwijt), veel waarschijnlijker is het een frame met lakschade of erger geweest.
Tel je met veel fantasie de alle adviesprijzen bij elkaar op dan kom je waarschijnlijk op die 11K, 8K zal de vraagprijs maar dan met garantie bij een dealer zijn en de reële prijs is wat de gek ervoor geeft (maar zou alles kloppen en met rekeningen dan zou dit op zijn best iets van max. 4K zijn)
Als je zo dom bent om het te betalen verdien je ook niet beter....Nee_Nee schreef:http://link.marktplaats.nl/m1097832663
Wie doet zoiets weg na 500km en schrijft in éen klap 3.000 euro af?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mijn idee.sharkman113 schreef:Wie doet zoiets weg na 500km en schrijft in éen klap 3.000 euro af?
Iemand die te goed kan rekenen en hoopt tegen een leek aan te lopen die dat niet kan....
Frame heb ik al eens voor iemand opgebouwd, is met wat shoppen voor rond te 2000 dollar te vinden, niemand laat zo'n frame zonder reden af fabriek overlakken (lakwerk is al top en je bent je garantie kwijt), veel waarschijnlijker is het een frame met lakschade of erger geweest.
Tel je met veel fantasie de alle adviesprijzen bij elkaar op dan kom je waarschijnlijk op die 11K, 8K zal de vraagprijs maar dan met garantie bij een dealer zijn en de reële prijs is wat de gek ervoor geeft (maar zou alles kloppen en met rekeningen dan zou dit op zijn best iets van max. 4K zijn)
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Niet op MP, maar wel net zoiets als bovenstaand:
http://forum.tour-magazin.de/showthread ... Paint-2016
http://forum.tour-magazin.de/showthread ... Paint-2016
-
- Forum-lid HC
Smaken verschillen maar dit is een redelijk net geprijsde fiets met (volgens mij) een af fabriek custom laklaag.
Met dit karretje hoef je je niet te schamen.
Met dit karretje hoef je je niet te schamen.
sharkman113 schreef:Wie doet zoiets weg na 500km en schrijft in éen klap 3.000 euro af?
Altijd gevaarlijk om iets aan te nemen zonder dat je weet waar je het over hebt Sharkman..
Ik ken de winkel waar de Open nu staat (de verkoper heeft hem in de winkel waar hij hem heeft gekocht gestald), en ik kan je verzekeren: het betreft absoluut géén schadeframe o.i.d.
Kortom: ja de verkoper is "gek" dat hij een splinternieuw frame laat spuiten (wel bij 1 van de beste spuiterijen van het land overigens), maar hé: het is wel een gave bak geworden!
En ik kan bevestigen: de fiets is echt als nieuw. Vrijwel geen kilometers, laat staan modder gezien..
Gang is alles!!
Waarom koop je zoiets dan, vraag ik me af.
Voor sommigen is het steeds maar weer nieuwe spullen kopen (en als gevolg daarvan ook verkopen) gewoon een deel van de hobby.....
Ik heb spullen die me bevallen en blijf erop rijden tot ze uit elkaar vallen, maar zo zitten velen niet in elkaar.
Ik heb spullen die me bevallen en blijf erop rijden tot ze uit elkaar vallen, maar zo zitten velen niet in elkaar.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig