Welke cyclocrossers hebben BSA en steekassen ?
Yep, On One is onderdeel van PlanetX. Al mijn basic spul (handschoenen, onderkleding, mutsjes, etc) koop ik bij hen. Prima prijs-kwaliteit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- stampertje
- Forum-lid
De Viner DCX heeft BSA. In de beschrijving staat BB30, maar in de specs staat BSA. Verwarrend, maar het exemplaar dat ik een paar maanden geleden kocht heeft BSA.
Als je tijd hebt, loont het om de pagina in de gaten te houden voor een aanbieding want bij planetx schommelen de prijzen continu
Als je tijd hebt, loont het om de pagina in de gaten te houden voor een aanbieding want bij planetx schommelen de prijzen continu
Ja, Natuurlijk wel aan de prijs maar volgens mij is de Xtreme Scandium Gravel een van de weinige frames met steekassen en BSA op de markt.body schreef:Bedoel je alanbike.it?Ernie C. schreef:Alan heeft nog een aantal modellen met BSA.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Misschien een domme vraag, maar wat is er zo speciaal of doorslaggevend aan een BSA bottom bracket? Het is de eerste keer dat ik hiervan hoor, ookal heb ik een crossfiets.
En je hebt geen duur gereedschap nodig. Een sleutel voor een BSA bracket heb je al vanaf 15 euro.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vind 't allemaal wel wat overdreven worden. BB86 lagers van Shimano en Sram zijn tegenwoordig ook van prima kwaliteit, het is niet het niveau van de vierkante (en bijv Octalink assen). PF30 kraakt ook niet.
BSA is een prima standaard, maar ook weer niet zaligmakend. Volledig carbon bracket maken gaat niet lukken met BSA draad om maar eens wat te noemen.
BSA is een prima standaard, maar ook weer niet zaligmakend. Volledig carbon bracket maken gaat niet lukken met BSA draad om maar eens wat te noemen.