Klasbak Bikes
-
- Forum-lid
Het spuitwerk vind ik wel leuk op de foto's. Als de prijzen scherp zijn kan het best een leuke fiets zijn.
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
-
- Forum-lid
Als de prijzen net zo scherp zijn als de foto's op hun site, vrees ik dat ze niet aan het verkopen van het spul toe komen...
Als je door de marketing heen kijkt, lijkt Swett me hier toch de leukere aanbieder. Het allerleukste (en meest persoonlijk) is natuurlijk toch zelf spullen importeren en je eigen fiets in elkaar schroeven
Als je door de marketing heen kijkt, lijkt Swett me hier toch de leukere aanbieder. Het allerleukste (en meest persoonlijk) is natuurlijk toch zelf spullen importeren en je eigen fiets in elkaar schroeven
- Jaap Telder
- Forum-lid
Inderdaad, exclusiever kan niet
Ik zou altijd naar Sirocco gaan. Zij doen het spuiten in eigen beheer (de broer van de eigenaar heeft volgens mij de spuiterij). Op de site staat niet dat custom mogelijk is maar ik denk dat het wel te regelen. Voor 2900 euro heb je er al één met Dura Ace en dat is best scherp. Ook koop je bij een fietsenmaker met een goede naam.Spykerracing90 schreef:Als de prijzen net zo scherp zijn als de foto's op hun site, vrees ik dat ze niet aan het verkopen van het spul toe komen...
Die misstap met het verkopen van chinarello's vergeef ik ze dan wel.
Het enige nadeel is dat ik waarschijnlijk toch met een De Rosa de winkel uit zou lopen .
Campagnolo Ultra Dork