Specialized Allez E5 Sport/Elite 2017
De Allez is niet het meest sportieve model qua geometrie van Specialized. De Tarmac en Venge hebben een diepere zit. Waar je wel op moet letten is dat er meerdere versies van de Allez zijn. De E5 Smartweld en Allez Sprint zijn qua gewicht en rij-eigenschappen, stijfheid etc echt ontzettend goed (eigen ervaring). Deze versie van de Allez is prima, maar buiten de kleurstelling niet bijzonder. Voor hetzelfde geld kun je inderdaad naar een Bulls met 105 kijken, maar dat is wel heel erg 13 in een dozijn.
Ik bedoel natuurlijk als je gewoon een fietsenwinkel binnenloopt.
Als Belga een optie is zou je ook bij Klamer kunnen kijken maar ik ben bang dat er na de uitverkoop van afgelopen zaterdag niet veel aanbiedingen mee zijn.
Als Belga een optie is zou je ook bij Klamer kunnen kijken maar ik ben bang dat er na de uitverkoop van afgelopen zaterdag niet veel aanbiedingen mee zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Het wordt er niet makkelijker op, hahaha.
Want die Sora ga ik toch doorstrepen (ik lees her en der ook dat het nogal slijt). Thanks for that.
Ik identificeer me volledig met wat RonP zegt - tot mijn schande - maar the rest of you make a lot of sense, too . Feitelijk is een degelijke groep belangrijker dan een mooi 'plaatje' op het frame (heeft Hamilton niet geregeld pech met zijn BMW de laatste tijd)? En misschien moet ik toegeven dat ik niet het budget heb voor 'n BMW ooknie.
Toch maar even terug naar de winkel voor een proefrit op de Harrier 105 denk ik.
& Klamer? Die ga ik opzoeken.
Bijzonder hoeft-ie niet te zijn, hoor. Als het uniek moet worden kan ik altijd nog die roze spuitverf van m'n zusje lenen natuurlijk. Dan zie je 't merk al helemaal niet meer, mooi opgelost X-D
Nogmaals dank
Want die Sora ga ik toch doorstrepen (ik lees her en der ook dat het nogal slijt). Thanks for that.
Ik identificeer me volledig met wat RonP zegt - tot mijn schande - maar the rest of you make a lot of sense, too . Feitelijk is een degelijke groep belangrijker dan een mooi 'plaatje' op het frame (heeft Hamilton niet geregeld pech met zijn BMW de laatste tijd)? En misschien moet ik toegeven dat ik niet het budget heb voor 'n BMW ooknie.
Toch maar even terug naar de winkel voor een proefrit op de Harrier 105 denk ik.
& Klamer? Die ga ik opzoeken.
Bijzonder hoeft-ie niet te zijn, hoor. Als het uniek moet worden kan ik altijd nog die roze spuitverf van m'n zusje lenen natuurlijk. Dan zie je 't merk al helemaal niet meer, mooi opgelost X-D
Nogmaals dank
Klamer in Hoogezand is een klein zaakje met voornamelijk Italiaanse merken. Veel heel erg duur maar ook met jouw budget moet er iets mogelijk zijn. Een Bottecchia Duello moet binnen het budget passen eventueel zelfs met Campa Veloce zodat het nog wat exclusiever (maar niet per definitie beter) wordt. Ook een Bianchi of zelfs een low budget Sensa is mogelijk en als het echt uniek moet zijn staat deze nog op de site binnen het budget:
Campagnolo Ultra Dork
Wat weer een onzin. Genoeg fietsenmakers die een unieke fiets voor je samen kunnen stellen. Ik rij op een Specialized waar je, dankzij de afmontage en kleurstelling, geen tweede van tegen zult komen.Keezx schreef:Iets unieks komt natuurlijk nooit uit een fietsenwinkel, tenzij iemand iets 30 jaar bewaard heeft op zolder.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Die Pina bij Klamer heeft nog net geen 30 jaar op zolder gestaan.... wat een gedrocht
Dan is optie 2 uit de startpost misschien toch een betere keuze.
Dan is optie 2 uit de startpost misschien toch een betere keuze.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
1996 belde ivm die websiteErnie C. schreef:Klamer in Hoogezand is een klein zaakje met voornamelijk Italiaanse merken. Veel heel erg duur maar ook met jouw budget moet er iets mogelijk zijn. Een Bottecchia Duello moet binnen het budget passen eventueel zelfs met Campa Veloce zodat het nog wat exclusiever (maar niet per definitie beter) wordt. Ook een Bianchi of zelfs een low budget Sensa is mogelijk en als het echt uniek moet zijn staat deze nog op de site binnen het budget:
http://www.klamerwielersport.nl/images/ ... lo_002.jpg
(ik vind die pina dan wel lachen)