Fietsendrager voor nieuwe Renault Clio
-
- Forum-lid
Op de site van Thule staat een koopgids. Als je zoekt naar dragers voor de nieuwe Clio dan vind je geen dragers waarvan Thule aangeeft dat ze weten dat die geschikt zijn voor de clio. Daar kunnen meerdere redenen voor zijn, wil dus niet zeggen dat zo'n ding niet kan. Als je zo'n clip-on drager zou willen moet je goed nagaan welke mogelijkheden je hebt.
Twee mountainbikes weegt er trouwens nog wel aardig in, wil je dat aan je achterklep hebben hangen?
Ik heb een thule Outride, montage op het dak en op de voorvork. Daarin staat de fiets als een huis. Werkt ook voor mtb's.
Twee mountainbikes weegt er trouwens nog wel aardig in, wil je dat aan je achterklep hebben hangen?
Ik heb een thule Outride, montage op het dak en op de voorvork. Daarin staat de fiets als een huis. Werkt ook voor mtb's.
Even een oude koe uit de sloot trekken. In de handleiding van de Clio 4 staat dat je absoluut geen fietsendrager aan de klep mag bevestigen. Je bevestigt de haken bovenop namelijk aan een plastic, vermoedelijk gelijmde, spoiler.
Ik heb met dezelfde gang mijn fietsendrager maar weer verkocht en laat in het voorjaar een trekhaak monteren..
Ik heb met dezelfde gang mijn fietsendrager maar weer verkocht en laat in het voorjaar een trekhaak monteren..
- daniel1975
- Forum-lid HC
In dat geval heb ik nog een Spinder te koop voor weinig ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore