Giant
- jerome2710
- Forum-lid
Inmiddels het frame terug en weer opgebouwd, erg tevreden met het resultaat. Inderdaad pure pech en een hoop geld kwijt, maar gelukkig minder dan een heel nieuw frame..jerome2710 schreef:Bijzonder om een keertje een Giant met Campagnolo te zien, heb je hier bewust voor gekozen?
Helaas is mijn Giant frame vanmiddag naar de reparateur gegaan... De achterbrug is gescheurd nadat mijn ketting brak en de achterderailleur meenam, pure pech!
Credits voor Carbonreparatie en Rens Haas!
-
- Forum-lid
Top!
verder niet om te zeiken hoor, maar is er iets bekend om de stijfheid en betrouwbaarheid na reparatie?
verder niet om te zeiken hoor, maar is er iets bekend om de stijfheid en betrouwbaarheid na reparatie?
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
- jerome2710
- Forum-lid
Tja, ook voor mij een zorg natuurlijk. Vooral tijdens koersen zullen er flinke krachten op het frame worden uitgeoefend. Edwin van Carbonreparatie verzekerde mij dat het frame net zo sterk - al dan niet sterker - zal zijn dan voorheen. Hopen maar dan!
Ik doelde speciaal op de velgjes die nog ouderwets smal zijn.Ronschr schreef:Ik vond de naven leuker omdat er geen gebogen spaakkoppen op zitten. Dat is alles. En er zitten gewoon 25 mm banden op, voor mij breed genoeg.Keezx schreef:Wat is er "leuk"aan Shimano RS 21? Basic onopvallend setje (niet verkeerd, ik rij niks anders) maar nog ouderwets smal, toch een gemiste kans.
Maar ik gun iedereen zijn plezier hierin, hoor! Ik hou van fietsen, maar ik wil er financieel niet op leeglopen. En met dit minder dure spul durfde ik er dit weekend gewoon de gestrooide wegen mee op.
15C velgen met 25 mm banden is geen gelukkige combinatie.
Heeft niks met prijs te maken.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
dan moeten we daar maar op vertrouwenjerome2710 schreef:Tja, ook voor mij een zorg natuurlijk. Vooral tijdens koersen zullen er flinke krachten op het frame worden uitgeoefend. Edwin van Carbonreparatie verzekerde mij dat het frame net zo sterk - al dan niet sterker - zal zijn dan voorheen. Hopen maar dan!Musicmaestro schreef:verder niet om te zeiken hoor, maar is er iets bekend om de stijfheid en betrouwbaarheid na reparatie?
Een hardloper die graag de fiets pakt:
- Japierossi
- Forum-lid
Heeft dhr Vroomen niet een keer een filmpje online gezet waarin ze de staande achtervork doorzaagde van een Cervelo R3 en er toen mee over kasseien gingen rijden? Geen probleem toen. (maar was een eigen gemaakt filmpje van Cervelo... of dat helemaal de waarheid laat zien).Keezx schreef:Staande achtervork heeft niet zoveel te lijden hoor.
Volgens Cervelo kwam de sterkte voornamelijk uit het liggende gedeelte.....
-
- Forum-lid
MaM100 schreef:
Giant TCR Advanced SL frame gekocht + Di2 Ultegra groep. Ga komende tijd bezig met opbouwen. Nu op zoek naar strak bijpassend (aero) stuur en zadel.
Ik heb als winterfiets een Giant TCR2 en met de tijd wil ik het frame vervangen. Wat kost nu zoiets en waar besteld?
fred