Ik vind het een niet heeel nette manier om je overtollige meuk te verkopen zonder 25 posts.
Maar goed, als mountainbiker heb je natuurlijk ook weinig te zoeken op het (race)fietsforum...
Wat is het waard? Campagnolo Record
Dat is wel heel kort door de bocht. TS heeft nergens gelinkt naar MP of gezegd dat het al te koop stond. Dat een forumlid het op eigen initiatief vindt op MP en daarover post is m.i. niet een ongeoorloofde verkooptactiek, maargoed ik ben geen mod. Bovendien is TS al sinds 2010 lid hier, het gaat dus niet om iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt om dingen te verkopen. Dat is de primaire insteek achter de minimumpostregel dacht ik.
Enneh, Campa is geen oude meuk hè! Pas op

th0m schreef:Dat is wel heel kort door de bocht. TS heeft nergens gelinkt naar MP of gezegd dat het al te koop stond. Dat een forumlid het op eigen initiatief vindt op MP en daarover post is m.i. niet een ongeoorloofde verkooptactiek, maargoed ik ben geen mod. Bovendien is TS al sinds 2010 lid hier, het gaat dus niet om iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt om dingen te verkopen. Dat is de primaire insteek achter de minimumpostregel dacht ik.
Het kan ook ter goeder trouw zijn, maar in 6 jaar tijd 9 posts? En dan de 9e een prijsadvies gevraagd voor verkoop? Tja....
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Niet zo argwanig zijn.baron062 schreef:th0m schreef:Dat is wel heel kort door de bocht. TS heeft nergens gelinkt naar MP of gezegd dat het al te koop stond. Dat een forumlid het op eigen initiatief vindt op MP en daarover post is m.i. niet een ongeoorloofde verkooptactiek, maargoed ik ben geen mod. Bovendien is TS al sinds 2010 lid hier, het gaat dus niet om iemand die een nieuwe account heeft aangemaakt om dingen te verkopen. Dat is de primaire insteek achter de minimumpostregel dacht ik.
Het kan ook ter goeder trouw zijn, maar in 6 jaar tijd 9 posts? En dan de 9e een prijsadvies gevraagd voor verkoop? Tja....
Een beetje vertrouwen in de goedheid van anderen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Ik ga er van uit dat TS ter goeder trouw is.
- Hij stelt hier een vraag.
- Hij krijgt hier een antwoord
- Hij verkoopt via marktplaats
- Een ander forumlid die al jaren actief is maakt gewag van deze advertentie zonder link.
Ik zie niet in wat daar fout aan is.
Maar mogelijk geloof ik wel dat anderen het gewoon goed voor hebben

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Sorry, het is nooit mijn bedoeling geweest om het via dit topic te koop aan te bieden. Mijn ervaring ligt in de mtb wereld, daar ken ik de prijzen wel. Sinds 2009 had ik een racefiets voor erbij. Afgelopen jaar mijn mtb verkocht en heb ik alleen nog maar een racefiets.
Account in 2010 aangemaakt om pb te kunnen versturen en de zoekfunctie van het foru te kunnen gebruiken. Hier al veel info over kunnen inwinnen.
Account in 2010 aangemaakt om pb te kunnen versturen en de zoekfunctie van het foru te kunnen gebruiken. Hier al veel info over kunnen inwinnen.
-
- Forum-lid
Ik heb misschien ook wel zo;n groep. Ik verbaas me over de marktwaarde.
Zelf had ik ook al gemerkt bij bevriende fietsliefhebbers dat ze de oude campa wel mooi vonden (daar is het allemaal mee begonnen etc.); ik dacht eigenlijk dat het gewoon aluminium was
Het zit op mijn woon/werkfiets en daar ben ik nou niet bepaald zuinig op
toch maar eens over nadenken of het nog enigszins te redden is; anderzijds het zal wel, ik moet toch ook op mn werk komen
edit: bij mij is het een triple 9; carbon shifters
Zelf had ik ook al gemerkt bij bevriende fietsliefhebbers dat ze de oude campa wel mooi vonden (daar is het allemaal mee begonnen etc.); ik dacht eigenlijk dat het gewoon aluminium was

Het zit op mijn woon/werkfiets en daar ben ik nou niet bepaald zuinig op

toch maar eens over nadenken of het nog enigszins te redden is; anderzijds het zal wel, ik moet toch ook op mn werk komen

edit: bij mij is het een triple 9; carbon shifters
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016