Carbon clinchers uit China vragen
- StevieSeagal
- Forum-lid
Vaak kun je dezelfde wielen/velgen ook wel zonder bestickering bestellen, doe je niets fout.
Ik moest zelf maar €36,- aan invoerkosten betalen, als ik zo rondkijken dan zit ik wel aan de lage kant hiermee. Ik zou uitgaan van een bedrag tussen de €30 en €90 voor een set wielen
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Ik moest zelf maar €36,- aan invoerkosten betalen, als ik zo rondkijken dan zit ik wel aan de lage kant hiermee. Ik zou uitgaan van een bedrag tussen de €30 en €90 voor een set wielen
-
- Forum-lid
Ik was 23 euro kwijt voor een set wielen van iets meer dan 300 euro. Ik vond het erg mee vallen
-
- Forum-lid
Moet je er wel even bij vermelden dat die €300 niet op de rekening heeft gestaan, maar een ander lager bedrag. Anders was het een stuk hoger geweest.janthemaster schreef:Ik was 23 euro kwijt voor een set wielen van iets meer dan 300 euro. Ik vond het erg mee vallen
-
- Forum-lid
Dat is raar. Deze: http://www.invoercalculator.nl/ klopt meestal heel behoorlijk.
- StevieSeagal
- Forum-lid
Bij mij stond op de factuur van postnl dat ze uitgingen van een waarde van€91 , op de bon van de leverancier stond trouwens een waarde van €100
Heeft er iemand ervaring/resultaten met : FSC50CA-23 + Novatec A291 + Sapim CX RAY Spoke wielen ( carbon met alu remrand ) van Farsports . Ik zie dat andere verkopers gebruik maken van " Mac aero 494 " spaken , deze merknaam zegt mij niets is dit ook gekend/goed ? Vraag ik hen om een lager bedrag op de factuur van verzending te zetten ( ivm invoertax ) of doen zij dit automatisch al zelf ?
Over die (CNC) Mac spaken heb ik nog nooit wat slechts gehoord.
Wat Farsports op het etiket vermeldt moet je met Farsports bespreken.....doen ze vermoedelijk niet moeilijk over.
Wat Farsports op het etiket vermeldt moet je met Farsports bespreken.....doen ze vermoedelijk niet moeilijk over.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
je gaat wel laat naar bed Kees