Les Trois Ballons 10 juni 2017
In de bijbel van het cyclorijden vind je daar van alles over: http://www.cyclokalender.nl/B/prog/inde ... id=0#form2Marcuos schreef:Er wordt een dokters verklaring gevraag. Hoe moet je er mee omgaan? Moet je een dure sportkeuring doen? Want dan wordt het wel wat duur om de 3B te rijden. Of kun je dit ook anders doen?
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
Over die doktersverklaring hoef je niet druk te maken. Gewoon zelf wat invullen er kijkt verder niemand naar bij het inleveren!, Als ze er überhaupt naar vragen. Niet te druk over maken.
ik zie dat er een shuttlebus gaat van champagney naar Luxueil les Baines. Ik mag aannemen dat Champagney vlak bij de finish is ? En dat je dan samen met je fiets weer naar Luxueil wordt vervoerd ? Mijn Frans is helaas niet zo goed dat ik er wijs uit word...
Krijg je ook nog leuke gadgets voor de inschrijfprijs van € 60 '- ?
Krijg je ook nog leuke gadgets voor de inschrijfprijs van € 60 '- ?
Weet iemand hoe het met de startvakken van deze cyclo zit? Ik zie op de website het volgende genoemd:
"CAN I CHOOSE OR CHANGE MY STARTING BOX?
The starting boxes are automatically generated in regards with your previous results. A new starting box can potentially be assigned upon showing previous results. It is not possible to change starting box in the morning of the race. "
Heeft het zin om te proberen in een vroeg startvak te komen, ik heb weinig cyclo ervaring maar wel een gouden diploma in de criquelion (~top 300 overall) om op te geven als uitslag?
"CAN I CHOOSE OR CHANGE MY STARTING BOX?
The starting boxes are automatically generated in regards with your previous results. A new starting box can potentially be assigned upon showing previous results. It is not possible to change starting box in the morning of the race. "
Heeft het zin om te proberen in een vroeg startvak te komen, ik heb weinig cyclo ervaring maar wel een gouden diploma in de criquelion (~top 300 overall) om op te geven als uitslag?