Fietstochten van "Le Grimpeur"
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heel veel sterkte, ook voor de vriendin van @Hanz Bé
- Sweety2008
- Forum-lid
Heel veel sterkte ook van mij toegewenst voor de komende tijd.
Ghost Nivolet 6LC
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Beste mensen,
Even een korte update. De Baclofenpomp is geplaatst. De operatie is vlot en zonder complicaties verlopen. Inmiddels ben ik weer terug in het verpleeghuis. Het effect van de pomp is duidelijk merkbaar: ik heb veel en veel minder spasmen. Mijn omgeving vindt dat ik ook meer ontspannen ben dan voorheen. Mijn lichaam schijnt nu ook meer energie over te hebben. Waar ik voorheen ongeveer 3 uur per dag zelfstandig kon ademen, haal ik nu met gemak de 12 uur.
Ook heb ik meer eetlust en smaakt alles beter.
Misschien smaakt een glas wijn binnenkort ook wel weer naar wijn. Dat zou fijn zijn.
Ik kan mij nu weer met de computer bezig gaan houden en ook met de verkoop van mijn fietsspulletjes.
Met vriendelijke groet,
Le Grimpeur
Even een korte update. De Baclofenpomp is geplaatst. De operatie is vlot en zonder complicaties verlopen. Inmiddels ben ik weer terug in het verpleeghuis. Het effect van de pomp is duidelijk merkbaar: ik heb veel en veel minder spasmen. Mijn omgeving vindt dat ik ook meer ontspannen ben dan voorheen. Mijn lichaam schijnt nu ook meer energie over te hebben. Waar ik voorheen ongeveer 3 uur per dag zelfstandig kon ademen, haal ik nu met gemak de 12 uur.
Ook heb ik meer eetlust en smaakt alles beter.
Misschien smaakt een glas wijn binnenkort ook wel weer naar wijn. Dat zou fijn zijn.
Ik kan mij nu weer met de computer bezig gaan houden en ook met de verkoop van mijn fietsspulletjes.
Met vriendelijke groet,
Le Grimpeur
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Mijn eerste reactie was wow wat een vooruitgang.
Bij de laatste regel dacht ik auw de harde realiteit.
Wat heb ik een respect voor u ! En uw vrouw
Strekte.
Bij de laatste regel dacht ik auw de harde realiteit.
Wat heb ik een respect voor u ! En uw vrouw
Strekte.
-
- Forum-lid
Mooie vooruitgang!
Maak joe woar
Goed te horen dat de ingreep een goed resultaat heeft gegeven. Het spaart zo weer krachten die je elders hard nodig hebt. Sterkte!
Goed om te horen dat de operatie positief is verlopen en dat het een beetje beter gaat .
Sterkte !
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Sterkte !
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs