Heeft iemand ervaring met belt-bikes mtb.
Deze hebben of een rohloffnaaf of een pinion aandrijving , waar ik wel wat in zie.
Maar kijk ik naar de santos dan zit er een duidelijk verschil in prijs.
De belt bike is er vanaf ( rohloffnaaf € 2999,- en de pinion vanaf € 3999,- )
waar de santos € 4365,- kost en de pinion over de € 5000,- ) , en dat vind ik toch te gortig worden..
Maar had zelf nog niet van belt bikes gehoord ( is een groothandel zover ik het weet met geen vaste collectie )
Mocht iemand er ervaring mee hebben hoor ik het graag.
belt bikes
Houd je ook wel rekening (voor de verklaring van de prijsverschillen) met de komst van Continental, die met crash prijzen probeert het in de loop van 8 jaar verloren gegane terrein aan Gates goed te maken? Ook al lijken door Gates (en zijn distributiekanalen) gehanteerde prijzen fantasie prijzen, die regelmatig met vele procenten omhoog gaan.
Ben nog een leek wat dat aangaat , wat bedoel je precies met continental , ik kan ze alleen maar van de "fiets"banden .klimmer schreef:Houd je ook wel rekening (voor de verklaring van de prijsverschillen) met de komst van Continental, die met crash prijzen probeert het in de loop van 8 jaar verloren gegane terrein aan Gates goed te maken? Ook al lijken door Gates (en zijn distributiekanalen) gehanteerde prijzen fantasie prijzen, die regelmatig met vele procenten omhoog gaan.
I don't need "Therapy" ,I just need to go cycling.
Ja, die, maken ook nog heeel veeel autobanden.....
-
- Forum-lid
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 07 jan 2012 17:45
- Locatie: De Liemers
Gewoon gaan testen op de Veluwe, dan weet je meer. Mij lijkt dat er niet zo veel verschil kan zitten in een aluminium frame. De onderdelen zijn allemaal vervangbaar. Voor ruim 1k kan je heel wat vervangen, buiten de pinion versnellingsbak om....fiets u2 schreef:Heeft iemand ervaring met belt-bikes mtb.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014