Wie heeft ervaring met dit soort velgen?
Zijn het kwalitatief goede velgen bijvoorbeeld.
GRX 6 (Disc Brake) velg
Doe eens wat meer moeite!
Oh ja? Niet te bescheiden! Als de vraag voor jou helder is, dan mag jij dat doen. Hier zijn de gegevens: Cis-golgi localized monothiol glutaredoxin, binds Fe-S cluster; more similar in activity to dithiol than other monothiol glutaredoxins; involved in the oxidative stress response; GRX6 has a paralog, GRX7, that arose from the whole genome duplication 1 2 3 4 5 6Nee_Nee schreef:De vraag is toch helder. Nou mot het hele forum aan het werk. Jij voorop.klimmer schreef:Doe eens wat meer moeite!
Dit is gewoon een vorm van internet luiheid! Dit ga ik niet belonen!
Laatst gewijzigd door klimmer op 20 dec 2016 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
De vraag is aan iedereen gericht die kan begrijpen waar het over gaat, en daar doet de TS geen enkele moeite voor.....: "laat die ander maar uitzoeken wat ik bedoel..." Dat is internet luiheid.Ernie C. schreef:Maar wel de moeite nemen om te reageren?
Als je ze moet googelen heb je geen ervaring met deze velgen en is de vraag niet aan jou gericht...
Op een forum stel je altijd de vraag aan iedereen met een internetaansluiting die dezelfde taal spreekt. Heb je geen kennis over het onderwerp en geen zin om erop te te reageren dan doe je dat niet.
Als je wel ervaring had met deze velgen dan had je geweten dat het erg goedkope velgen zijn (heb ik nu dus wel moeten googelen ). Goedkope velgen zijn allemaal zwaar. Nu hoeft TS alleen nog maar te weten of ze een beetje stijf zijn en of ze heel blijven maar dat is een taak voor de degenen met ervaring/kennis of internet-overijver.
Als je wel ervaring had met deze velgen dan had je geweten dat het erg goedkope velgen zijn (heb ik nu dus wel moeten googelen ). Goedkope velgen zijn allemaal zwaar. Nu hoeft TS alleen nog maar te weten of ze een beetje stijf zijn en of ze heel blijven maar dat is een taak voor de degenen met ervaring/kennis of internet-overijver.
Campagnolo Ultra Dork