Hoe kan ik EN % Max HS. EN slagen per minuut zien?
-
- Forum-lid
Hallo allemaal,
ik heb al meerdan 6 maanden de Edge en zeer te vreden, maar:
Hoe kan ik én de slagen per minuut én de %HRmax zien op het scherm?
Zover al ik kan zien is het alleen of slagen per minuut of of % HRmax.
Wie o wie kan mij helpen?
Huub
ik heb al meerdan 6 maanden de Edge en zeer te vreden, maar:
Hoe kan ik én de slagen per minuut én de %HRmax zien op het scherm?
Zover al ik kan zien is het alleen of slagen per minuut of of % HRmax.
Wie o wie kan mij helpen?
Huub
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
de Edge 705 met software version 3.10
Met een Edge 705 kun je dan toch gewoon die velden naast elkaar laten zien!
Ik moet straks even kijken als ik weer thuis ben maar denk dat je voor die tijd al wel een antwoord hebt.
Ik moet straks even kijken als ik weer thuis ben maar denk dat je voor die tijd al wel een antwoord hebt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Dat dacht ik ook: alleen je moet kiezen bij de instellingen/eenheden/hartslag
>Slagen per minuut OF % Max. HS. En dat geldt dan voor alle velden....
Wie kan dat nou bedacht hebben?
[quote="ZorroI"]Met een Edge 705 kun je dan toch gewoon die velden naast elkaar laten zien!
Ik moet straks even kijken als ik weer thuis ben maar denk dat je voor die tijd al wel een antwoord hebt.[/quote]
>Slagen per minuut OF % Max. HS. En dat geldt dan voor alle velden....
Wie kan dat nou bedacht hebben?
[quote="ZorroI"]Met een Edge 705 kun je dan toch gewoon die velden naast elkaar laten zien!
Ik moet straks even kijken als ik weer thuis ben maar denk dat je voor die tijd al wel een antwoord hebt.[/quote]
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]Ik vind 't een beetje onzinnig eigenlijk, je gebruikt toch 1 van beide. Percentage van max wordt volgens mij eigenlijk alleen gebruikt in wat afval/fitness gebeuren. Als ik m'n hartslag zie weet ik wel hoe laat 't is.[/quote]
Ik heb dan weer zowel de actuele hartslag als de tijd in beeld.
Inderdaad zie ik het nut er ook niet echt van in. Als je op hartslag traint, ken je je zones toch ook wel uit je hoofd en weet je dus automatisch wel waar je in zit, lijkt me.
Ik heb dan weer zowel de actuele hartslag als de tijd in beeld.
Inderdaad zie ik het nut er ook niet echt van in. Als je op hartslag traint, ken je je zones toch ook wel uit je hoofd en weet je dus automatisch wel waar je in zit, lijkt me.
-
- Forum-lid
Je kunt idd maar 1 van beide tegelijk zien... Je kunt wel het veld "HS-zone" op het scherm erbij zetten: als je je zones goed hebt ingesteld krijg je nu te zien in welke zone je zit.
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Floepert99"]Je kunt idd maar 1 van beide tegelijk zien... Je kunt wel het veld "HS-zone" op het scherm erbij zetten: als je je zones goed hebt ingesteld krijg je nu te zien in welke zone je zit. [/quote]
Haha...je bent me net voor. Ik had al gezegd om even te kijken en zonet gedaan. die 'HS-Zone' was wat ik ook vond idd.
Beter wordt het niet maar het lijkt me wel genoeg toch?
Mvg, Zorro
Haha...je bent me net voor. Ik had al gezegd om even te kijken en zonet gedaan. die 'HS-Zone' was wat ik ook vond idd.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ja, die HS-zone gebruik ik ook.
Het is heel eenvoudig: ik rij en train op hartslag per minuut, maar mijn broer waarmee ik rijd wil graag vergelijken wat onze inspanning is en doet dat dus in % HRmax. Dus ik dacht: zoveel schermpjes, dat kan wel naast elkaar op de Garmin Edge 705. Niet dus...
bedankt voor alle info, ik zal Garmin een mailtje sturen.
[quote="ZorroI"][quote="Floepert99"]Je kunt idd maar 1 van beide tegelijk zien... Je kunt wel het veld "HS-zone" op het scherm erbij zetten: als je je zones goed hebt ingesteld krijg je nu te zien in welke zone je zit. [/quote]
Mvg, Zorro[/quote]
Het is heel eenvoudig: ik rij en train op hartslag per minuut, maar mijn broer waarmee ik rijd wil graag vergelijken wat onze inspanning is en doet dat dus in % HRmax. Dus ik dacht: zoveel schermpjes, dat kan wel naast elkaar op de Garmin Edge 705. Niet dus...
bedankt voor alle info, ik zal Garmin een mailtje sturen.
[quote="ZorroI"][quote="Floepert99"]Je kunt idd maar 1 van beide tegelijk zien... Je kunt wel het veld "HS-zone" op het scherm erbij zetten: als je je zones goed hebt ingesteld krijg je nu te zien in welke zone je zit. [/quote]
Mvg, Zorro[/quote]
-
- Forum-lid
Op mijn 305 kan ik het niet direct zien, maar als ik hem inplug en de trainingssoftware opstart (gebruik het alleen om bijvoorbeeld krachttrainingen of interval trainingen erin te zetten) dan kan ik het wel zien.
History -> Grafiekje onderaan staat bv Speed vs Heart Rate, kan je een pop down menutje oproepen wat aangeeft wat je wil vergelijken
History -> Grafiekje onderaan staat bv Speed vs Heart Rate, kan je een pop down menutje oproepen wat aangeeft wat je wil vergelijken