Midwinter gravelen door de Achterhoek - 22 januari
-
- Forum-lid
Staat in de agenda, ben benieuwd naar de foto's!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ben ook van de partij. Ik hou nog wel een slag om de arm m.b.t. het weer.
Mochten de voorspellingen daags van tevoren erg slecht zijn, dan zie ik er van af. Ik heb er geen zin in om een heel eind (vanaf Helmond) te reizen voor een hoop zooi en modder.
Hopen op de door Jeroen gememoreerde blauwe luchten dus.
Mochten de voorspellingen daags van tevoren erg slecht zijn, dan zie ik er van af. Ik heb er geen zin in om een heel eind (vanaf Helmond) te reizen voor een hoop zooi en modder.
Hopen op de door Jeroen gememoreerde blauwe luchten dus.
Leuk dat jullie er bij zijn WalterG en Robbebopper! Mochten de weersvoorspellingen erg slecht zijn, dan plannen we een andere dag. Dit ook om de paden in goede staat te houden. Een aantal van de paden zijn privé-eigendom, maar opengesteld voor wandelaars en fietsers. Dat wil ik graag zo houden, dus ik ploeg er niet overheen als het flink geregend heeft.
Vandaag helaas grauw en grijs, niet echt goed promotiemateriaal dus. Hopelijk betekent dit dat we de 22e stralend weer hebben
De route is nagenoeg af. mogelijk volgen er nog een paar kleine wijzigingen.
De startplaats

Langs de Boven Slinge

Pompstationdijk

Vandaag helaas grauw en grijs, niet echt goed promotiemateriaal dus. Hopelijk betekent dit dat we de 22e stralend weer hebben

De startplaats
Langs de Boven Slinge
Pompstationdijk
- opperhoofd
- Forum-lid
Gaaf, deze volg ik even.
Ik heb em met een ovb in de agenda gezet (stukje rijden, omstandigheden)
Ik heb em met een ovb in de agenda gezet (stukje rijden, omstandigheden)
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit! Ik zou ook graag mee rijden. Staat in de agenda Ovb van slecht weer.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Jeroen, kun je iets vertellen over de ondergrond van het parcours? Hard aangereden zandpaden of ook veel modder, los zand en single tracks?
Alvast een beetje nadenken over de beste banden. Ik heb vandaag een setje Continental Sport contact gekocht. Geen noppen, maar een fijn "diamantprofiel". Wel 42 mm!
Alvast een beetje nadenken over de beste banden. Ik heb vandaag een setje Continental Sport contact gekocht. Geen noppen, maar een fijn "diamantprofiel". Wel 42 mm!