Fulcrum of Vision
Ik heb al veel gelezen online, maar ben benieuwd naar jullie specifieke gebruikerservaringen van de volgende wielsets:
- Fulcrum Racing Quattro Carbon
- Vision Metron 55
Ik heb nu een alu set van mavic ksyrium Sl. Fijne set, maar ik vind dat mijn fiets een mooiere set verdient (supersix hi-mod).
Wat is jullie voorkeur? Slechte ervaringen? Of juist heel erg tevreden?
- Vision Metron 55
Ik heb nu een alu set van mavic ksyrium Sl. Fijne set, maar ik vind dat mijn fiets een mooiere set verdient (supersix hi-mod).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een fiets maat van mij heeft de metrons, hij is daar toch heel tevreden over.Peter1977 schreef:Ik heb al veel gelezen online, maar ben benieuwd naar jullie specifieke gebruikerservaringen van de volgende wielsets:
- Vision Metron 55
Hij heeft ook al Shimano DuraAce c50 en FFWD f6r wielen gehad en kan dus wel vergelijken
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Slecht geslapen, je belastingbrief in de bus gekregen of ben je enkel gewoon jaloersilikebike schreef:Leer eerst maar eens fietsen en een deuk in een pakje boter rijden en dan pas aan andere wielen denken. Die huidig Mavic wielen zijn gewoon prima wielen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Wat een kut reactie man....ilikebike schreef:Leer eerst maar eens fietsen en een deuk in een pakje boter rijden en dan pas aan andere wielen denken. Die huidig Mavic wielen zijn gewoon prima wielen.
On topic- de vision's zijn wel wind gevoeliger maar het zijn beide goede wielen.
Maak joe woar
- Infinito GB
- Forum-lid
Denk dat de Vision Metron 40/55 iets betere naven hebben dan de Fulcrums. Volgens mij hebben de Fulcrums de naven met zgn. instelbare industrielagers. Deze zijn lastig spelingsvrij te krijgen.
Dat is toch zonde voor zoveel geld.
Dat is toch zonde voor zoveel geld.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Infinito GB
- Forum-lid
Ja, dat klopt. Ik heb ook de Mantel wielen met R13 naven. Ook gewoon spelingsvrij. De Fulcrums hebben een systeem waarbij je eventuele speling met een stelring kan oplossen. Dit systeem werkt niet. Te los en je hebt speling. Iets vaster en je hebt remming.