Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Visser vloert wielrenners met hengel

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 30 apr 2010 11:52

Dit doet me weer denken aan de tijd dat er op de Veersedam bij Vrouwenpolder nog surfers bivakkeerden in de berm van de fietspad.
Dan had je ook nog wel eens van die bijna raak ervaringen met rond slingerende masten.
Zij is ook tegen

erwinvanfiets
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 mar 2008 23:23

erwinvanfiets 30 apr 2010 19:00

[quote="Buurman"]raar dat niemand van de 6 die visser staande hield als het echt zo is gegaan als hierboven vermeld staat.

[/quote]

Ja precies, dat ie weggelopen is...bizar...zou in ieder geval zn hengeltje breken :P
running water, running water, what are your running from, Daniel Johnston

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 30 apr 2010 19:22

[quote="Tony"][...] We waren met 3 man aan het trainen en er was een viswedstrijd op het eemmeer aan de gang,om de 10 meter zaten er vissers die de hele tijd aan het binnendraaien waren en weer inwerpen,ik rij op kop met mijn 2 maatjes in het wiel met een gangetje van ongeveer 40km/uur [...][/quote]
Ik snap ook werkelijk niet waarom jullie perse veertig kilometer per uur blijven rijden als jullie al zien dat er om de tien meter iemand langs het fietspad staat die zijn aandacht bij heel andere zaken heeft. Gevalletje van beiden schuld.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 30 apr 2010 19:53

Wat ik niet snap is dat je die visser ermee weg laat komen als hij zegt dat de fietsers maar moesten uitkijken.
Hij veroorzaakt een verkeersongeval.

_jeroen_
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 nov 2009 10:10

_jeroen_ 30 apr 2010 22:21

2 weken geleden, bijna een haak in mijn nek gehad omdat een visser ook niet uitkeek of er iemand aan kwam en het aas een rot zwieper gaf.

Ik had al zo'n raar idee toen ik met meer dan 40 km per uur achter ze langs fietste, was me bedacht op achteruit schuivende hengels, maar dit kwam wel erg onverwachts..

Als ik dan al deze verhalen weer lees heb ik geluk gehad, laat het een waarschuwing voor iedereen zijn.

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 01 mei 2010 12:11

Mijn grootste angst zijn de hengelaars bij Kinderdijk. Ik ben altijd blij als we er voorbij zijn.

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 01 mei 2010 23:25

[quote="_Jeroen_"]2 weken geleden, bijna een haak in mijn nek gehad omdat een visser ook niet uitkeek of er iemand aan kwam en het aas een rot zwieper gaf.

Ik had al zo'n raar idee toen ik met meer dan 40 km per uur achter ze langs fietste, was me bedacht op achteruit schuivende hengels, maar dit kwam wel erg onverwachts..

Als ik dan al deze verhalen weer lees heb ik geluk gehad, laat het een waarschuwing voor iedereen zijn. [/quote]

dat heb ik ook een keer meegemaakt, toen vloog de haak net langs me gezicht.
die vissers kijken ook niet uit.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 02 mei 2010 20:07

leuke discussie

lijkt wel wat op de discussie van geenstijl.

Stiekum zijn we allemaal een beetje het zelfde.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 mei 2010 20:44

Iedere hobby die de van openbare weg gebruikt maakt heeft daar mijns inziens evenveel recht op, of je nu aan joggen, lopen met de hond, vissen, skaten of wielrennen doet. Helaas is het onderlinge respect ver te zoeken. "Vissen is voor idioten", wordt er meteen geroepen. Op het visforum (geen idee of dat bestaat) zal het andersom waarschijnlijk net zo geroepen worden. Kom je hier verder mee? Ik denk het niet.

Dit is één van fenomenen die tijdens mijn verblijf in het buitenland totaal niet gemist heb van Nederland. Het gezeik, gezeur en het gebrrek aan respect voor elkaar.

Nederlanders zijn zeikers en een beetje begrip en respect voor elkaar is al te moeilijk. We leven op een verdomd klein stukje land dus we zullen simpelweg met elkaar MOETEN leren leven. Een beetje gaan zitten zeuren op internet, of nog erger, in real life met elkaar op de vuist gaan lost niks maar dan ook niks op.


DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 03 mei 2010 00:06

Dat is het voordeel als je een tijdje uit dit kikkerlandje bent: je leert de 'problemen' waar men hier mee zit, eens goed relativeren.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 03 mei 2010 11:28

Hé havana! Welkom terug!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Plaats reactie