Yup, je kan ook bij Koers langs, die zijn ook 3T dealer.daniel1975 schreef:Bikeparts4u.nl heeft ook alles van 3T.
3T racestuur.
-
- Forum-lid HC
Over het eerste niet te klagen maar heb ook bij doorrijden wel een voorkeur om op mijn fiets te blijven zitten (kan aardig sturen en echt tot de limiet ga ik al lang niet meer).Als je na iedere val met de crosser je stuur vervangt ben je heel erg rijk of je crost als een oma...
Bovendien wat kost een stuur nou (in vergelijking met een tandartsrekening). Heb in de jaren dat ik fiets per jaar maximaal 5-6 sturen afgeschreven en monteerde steeds wat mijn budget toeliet dus met rijk heeft het weinig te maken (behalve kettingen in ruim 40 jaar nog nooit iets gebroken en daar ben ik wel redelijk uniek mee).
En wat betreft de fakes, inmiddels zijn ze in China massaal overgegaan op de Aeronova. Voor de Ergonova Team hebben ze maar één mal en dat is de oude versie, zelfde stuur wordt ook fake als Limited geleverd. Voorheen kostten beide zo rond de 30-40 Euro per stuk, Nu zetten ze de "echte" 3t prijs erbij echter als je een beetje doorvraagt krijg je er voor dat bedrag minimaal 4. (bestel je er meteen een mooie nep 3t ltd carbon stuurpen bij, kost ook maar 45 Euro(en die is helemaal niet van echt te onderscheiden).
- daniel1975
- Forum-lid HC
=bijna hetzelfdevitamineb schreef:Yup, je kan ook bij Koers langs, die zijn ook 3T dealer.daniel1975 schreef:Bikeparts4u.nl heeft ook alles van 3T.
Less is bore