Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik moet waarschijnlijk nog een hoop leren. Met name de juiste adresjes in China vinden. Maar help me eens even! Als ik op aliexpress kijk zie ik alle details van het frame, of de verkoper een goede rating heeft en last but not least, ik zie wat het frame kost!
Toch zie ik hier eigenlijk alleen maar fietsers die bij webshops als hierboven frames kopen, zonder dat er prijz n vermeld staan. Waarom?
Toch zie ik hier eigenlijk alleen maar fietsers die bij webshops als hierboven frames kopen, zonder dat er prijz n vermeld staan. Waarom?
Via Aliexpress kan inderdaad ook maar ik kocht liever bij een bekende partij bovendien wilde ik een paar bijzondere dingen zoals een onbehandeld frame en een extra pat.
Via Aliexpress kan inderdaad ook maar ik kocht liever bij een bekende partij bovendien wilde ik een paar bijzondere dingen zoals een onbehandeld frame en een extra pat.
Ik zie alleen maar carbon frames op de Chinese websites. Maar er wordt toch ook massaal alu aan elkaar gelast. Waar kan ik die frames vinden. Ik ben op zoek naar een CX/gravel frame.
Als ik als botom bracket BSA/BB30 aangeboden zie worden ben ik altijd bang dat ik dan een BBB30 met een gelijmde BSA bus erin krijg. Iemand ervaringen daarmee?
Als ik als botom bracket BSA/BB30 aangeboden zie worden ben ik altijd bang dat ik dan een BBB30 met een gelijmde BSA bus erin krijg. Iemand ervaringen daarmee?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Oké, da's helder.havana schreef:Bij de webwinkels zelf krijg je de prijs via mail. Hongfu, Dengfu, Carbon Speed, Workswell, Velobuild dat zijn zo'n beetje de usual suspects.
Bij flyxii zie ik de optie: Tax Shelter Shipping : no need to pay Import duties, taxes.
als je een aankoop wilt doen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe pakken ze dit aan?. Ik kan mij haast niet voorstellen dat je met een druk op de knop vrijgewaard bent van alle extra kosten.
(ze vragen er niks extra voor t.o.v. de normale aankoop)
als je een aankoop wilt doen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe pakken ze dit aan?. Ik kan mij haast niet voorstellen dat je met een druk op de knop vrijgewaard bent van alle extra kosten.
(ze vragen er niks extra voor t.o.v. de normale aankoop)
-
- Forum-lid
Verzending via de UK. Farsports heeft ook zo'n optie.
Maar mijn vraag ging over de Hongfu FM098:edwinfe schreef:Zelf bij Dengfu de FM098 gekocht. je kunt ook op http://www.roadbikereview.com veel lezen over de FM098.

dat is iets anders dan de Dengfu FM098:

Bij aluminium gaan de verzendkosten verhoudingsgewijs wel erg zwaar mee wegen. Die kun je beter bij een goedkoper Europese aanbieder kopen die ze met een container tegelijk laat komen.kasper schreef:Ik zie alleen maar carbon frames op de Chinese websites. Maar er wordt toch ook massaal alu aan elkaar gelast. Waar kan ik die frames vinden. Ik ben op zoek naar een CX/gravel frame.
-
- Forum-lid
Ik reed afgelopen week voorbij hun showroom (stond stil voor het stoplicht) en vond het er vanuit mijn auto erg netjes uitzien. Iemand inmiddels meer ervaring met deze shop?si1984 schreef:(heel oud bericht!)
heb ook eens aan het rondkijken voor een chinees frame, kwam terecht bij http://www.vacorse.be uit
met als model: primo....vind dat hij veel weg heeft van een FM098 of is deze hetzelfde met naam op??
en qua prijs...de LBS is vlakbij...ieman dat me verder kan helpen qua comfort,stijfheid...?
rij nu op ridley compact mt S (alu)
grtz
(en anders wil ik hier wel een apart topic voor openen als jullie dit zinvol vinden)

Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016