Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

pols gebroken

larssie345
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 okt 2010 17:26

larssie345 16 apr 2011 21:57

Dank jullie voor al het goede advies, ik hoef totaal maar 3 weken gips. Ik fiets gewoon naar school, en maandag ga ik naar de sportschool, ik kan al een stuk meer, ben alleen bang dat racefietsen er nog niet in zit. Zou een opzetstuur een optie zijn, dan word de pols namelijk ontlast?

Lars

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5804
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 17 apr 2011 10:15

[quote="larssie345"]Dank jullie voor al het goede advies, ik hoef totaal maar 3 weken gips. Ik fiets gewoon naar school, en maandag ga ik naar de sportschool, ik kan al een stuk meer, ben alleen bang dat racefietsen er nog niet in zit. Zou een opzetstuur een optie zijn, dan word de pols namelijk ontlast?

Lars[/quote]

een goede raad: je eerste, enige en voornaamste zorg moet genezen zijn. Als je nu je pols niet rustig laat genezen kan het zijn dat je levenslang er last aan hebt!
( 'k spreek uit ervaring : gescheurde enkelbanden gehad en een week na dat ik uit het gips was beginnen te trainen (basket), nooit niet meer echt niveau gehaald, sprongkracht min 10 cm, want de enkelbanden werden te vroeg te zwaar belast.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

db87
Forum-lid
Berichten: 204
Lid geworden op: 13 jun 2010 17:36
Locatie: Heerenveen

db87 17 apr 2011 11:44

Bezint eer ge begint...

Plaats reactie