Canyon
Helaas gaat dat in dit geval niet op want deze kleur wordt in combinatie met DA9100 niet als zodanig door Canyon aangeboden. Ik gok dus op gekocht als frameset en zelf opgebouwd.
Overigens is het model voor 2017 niet veranderd t.o.v. 2016 , modeljaar doet er dus eigenlijk niet toe.
Mooie fiets, doet me denken aan mijn SLX!
Overigens is het model voor 2017 niet veranderd t.o.v. 2016 , modeljaar doet er dus eigenlijk niet toe.
Mooie fiets, doet me denken aan mijn SLX!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hier in gebruik en zuiniger dan zo'n spuitbus van Morgan Blue en goedkoper dan de Muc-off spray.Kempen01 schreef:Heeft iemand een tip om de matzwarte kleur te behouden? Is het nodig om een speciale reiniger te gebruiken? Zo ja, welke?
Ik weet dat Muc-Off een product heeft gelanceerd maar ze rekenen bizarre transport kosten.
Harley Davidson Denim Paint cleaner.
Mooie fiets, en Die ENVE wielen..... Classe.
Mooie 404 NSW hadden ook wel gestaan.
Iemand overigens ervaring met de MANTEL 50 mm carbon Clinchers??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, maar ik heb wel een setje Reynolds 46 (1440gr) in de aanbieding
[/offtopic]
[/offtopic]
Less is bore
Idd zelf opgebouwd,16/17 is gelijk gebleven.
kleur is mat grijs, mooier in het echt dan op foto, zwarte dura ace 9100 past perfect bij de kleur dit in combinatie met de enve 4.5 clincher , met men zipp tube 303 wielen met white industries naven is hij ook wel knap
ondertussen mijn 6de canyon, topmateriaal.
kleur is mat grijs, mooier in het echt dan op foto, zwarte dura ace 9100 past perfect bij de kleur dit in combinatie met de enve 4.5 clincher , met men zipp tube 303 wielen met white industries naven is hij ook wel knap
ondertussen mijn 6de canyon, topmateriaal.