Jaegher stond er niet hoor of toch niet als exposant. Er stond er inderdaad ergens eentje op de stand van Pedal Ed, dacht ik. Hier vind je bij twijfel, alle merken terug: http://www.velofollies.be/nl/beurs/expo ... IRgGIWcGUk
Wat ik nu wel eigenlijk vaststel, is dat ik merken zoals Kuota niet gezien heb of gewoon voorbijgelopen ben... Terwijl die van Gios eigenlijk maar een 5 tal fietsen staan had (de evolutie van de fiets was wel heel knap te zien, met de 4 of 5 kaders naast elkaar).
Velofollies 2017
'k Heb het nagekeken... Bij SWS Wheels stond de Jaegher van Kristof Allegaert, samen met de rijder zelf.SqueeZer schreef:Dus wss. was het Pilot in die hoek dank Scottpch even kijken naar hun site en frames.
@raven oei dus Jaegher stond er wel met een stand? Nergens tegen gekomen en ook niet op het beursplan gezien. Dus toch enkele stands niet goed genoeg bekeken
Gisteren ook geweest, om stipt 10u aangekomen en ook heel ver moeten parkeren... Uiteindelijk pas vertrokken rond 17u.
Was de eerste keer dat we naar een fietsbeurs gingen, en ik was zwaar onder de indruk.. Mooie fietsen en vooral heel mooie kledij gezien(Pissei, Q36.5, Pedaled)
Was de eerste keer dat we naar een fietsbeurs gingen, en ik was zwaar onder de indruk.. Mooie fietsen en vooral heel mooie kledij gezien(Pissei, Q36.5, Pedaled)
Na 2 dagen staat de teller al op 25.000 bezoekers. Dat kan tellen
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Kuota was nochtans opvallend aanwezig met aan de andere kant van de stand Zannata.svvander schreef:..........
Wat ik nu wel eigenlijk vaststel, is dat ik merken zoals Kuota niet gezien heb of gewoon voorbijgelopen ben... ...............
Beide merken op 1, redelijk grote, stand omdat ze beide worden ingevoerd/verdeeld door VDP Parts uit Sint-Niklaas.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend