Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
28 apr 2010 23:42
danny1407 schreef:Het is fraude en niet netjes.
Ik zou het zelf ook niet doen (zeg ik nu), maar kan me heel erg goed voorstellen dat iemand het wel zou overwegen.
Verzekeringen zijn ook pure geldklopperij.
Je betaald je groen en geel voor de waarde van je spulletjes.
Zodat je weer nieuw kan kopen als het mis gaat.....denk je.
Omdat er mensen zijn die vinden dat ze het recht hebben de verzekering op te lichten worden verzekeringen steeds duurder. dat is een soort van collectief element.
Wat overigens niet zo goed voelt. ik moet boeten voor het gedrag van anderen, die ik niet ken en die het kennelijk worst zal zijn dat ze iemand anders mee laten betalen voor hun schade:(
Aangezien dit dan wel een mogelijkheid is om anderen er op aan te spreken:
Foei!:)
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE
-
race-niek
- Forum-lid
race-niek
28 apr 2010 23:45
TiesT, heb je nog helemaal geen tips van mensen binnengekregen?
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
hond
- Forum-lid
hond
28 apr 2010 23:52
de poldertoerist schreef:
Wat overigens niet zo goed voelt. ik moet boeten voor het gedrag van anderen, die ik niet ken en die het kennelijk worst zal zijn dat ze iemand anders mee laten betalen voor hun schade:(
Als je jezelf echt bedonderd voelt door hun zou ik zelf ook een keer 'frauderen' met de verzekering, wat dan eigenlijk je goed recht is want je neemt daarmee het geld weer terug wat de fraudeurs van jou afgepakt hebben.
-
raleighrick
- Forum-lid
raleighrick
28 apr 2010 23:52
Ik had het er nog over met een maat van me tijdens KBK uiteindelijk hebben ook wij onze fietsen tegen het muurtje aangezet.
En dan hoor je een aantal dagen erna dit verhaal !
Wat een rotzakken ik hoop voor je dat je, je fiets nog terug vindt.
-
danny1407
- Forum-lid
danny1407
29 apr 2010 00:01
de poldertoerist schreef:Omdat er mensen zijn die vinden dat ze het recht hebben de verzekering op te lichten worden verzekeringen steeds duurder. dat is een soort van collectief element.
Zou dat het zijn, of de mening van vezekeringsmaatschappijen dat ze minder winst maken?
Het is het bekende vicieuze cirkeltje.
Consument wil geld terug want ze betaald zoveel, desnoods kwaadschiks.
Verzekering vind dat prima, maar gaat dan ook meer premie vragen.
Omdat het bedrag onder aan de streep wel moet stijgen elk jaar.
And so on....
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
29 apr 2010 00:18
race-niek schreef:TiesT, heb je nog helemaal geen tips van mensen binnengekregen?
Helemaal niks.....
-
nagtie
- Forum-lid
nagtie
29 apr 2010 02:25
lancev7 schreef:Er moet inderdaad een goedgekeurd (AXA) slot op zitten, voor een racefiets is dat toch vrij ongebruikelijk.
Bij die van mij moet er een iso goedgekeurd slot bij zitten.
Je moet dus bewijs hebben dat je dit slot hebt. Je hoeft hem inprincipe niet te gebruiken.. (jah ik weet het vreemd.. maar staat echt niks over gebruik van slot in de voorwaarden).
Bij mij uit de schuur jatten is wel spannend, dan moeten ze over het huis van mij of 1 van de buren heen. Of de buren moeten ik weet niet hoeveel aanbouwen een schuurtjes trotseren.
Daarom staat mijn Trek wel altijd met slot op slot.
-
bibske
- Forum-lid
bibske
29 apr 2010 11:43
Ik kan mij echt kwaad maken in mensen die niet van andermans spullen kunnen blijven! Je mag ook van geluk spreken als je zelf niet een boete krijgt voor het uitlokken van een misdaad.
-
fransr
- Forum-lid
fransr
30 apr 2010 01:00
Ik dacht even dat ik hem vanavond zag maar nu ik de foto´s herzie is het em denk ik niet.
[img=
http://yfrog.com/j5dsc0054vlj]
Trouwens die daar achter ben ik :p.
-
bontempi
- Forum-lid
bontempi
07 mei 2010 15:52
En Tiest, ondertussen al tips binnengekregen???
-
charite
- Forum-lid
charite
08 mei 2010 00:53
[/quote]
Als je jezelf echt bedonderd voelt door hun zou ik zelf ook een keer 'frauderen' met de verzekering, wat dan eigenlijk je goed recht is want je neemt daarmee het geld weer terug wat de fraudeurs van jou afgepakt hebben.
[/quote]
Wat een vreemde kronkel heb jij, wie is trouwens "hun"?
Cheers,
Peter
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
08 mei 2010 01:01
bibske schreef:Ik kan mij echt kwaad maken in mensen die niet van andermans spullen kunnen blijven! Je mag ook van geluk spreken als je zelf niet een boete krijgt voor het uitlokken van een misdaad.
Klopt idd. Als je je auto b.v. niet afsluit, en de Politie gaat een parkeerplaats na, dan ben JIJ schuldig.
Maar goed. Men moet idd met zijn/haar klauwen van andermans bezit afblijven. Vroegah......
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock