Fietstochten van "Le Grimpeur"
Slik..........meer kan ik er niet van maken.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
knap dat je het verhaal van die verschrikkelijke dag hebt kunnen opschrijven en dank voor het delen, alle sterkte gewenst.
Ik ben er stil van. En knap dat de tekst eruitziet alsof Le Grimpeur het zelf geschreven heeft (mevr LeGrimpeur is een uitstekende assistente !)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Beste forumleden en andere lezers/lezeressen,Le Grimpeur schreef:De Onvoltooide...
Verslag van mijn allerlaatste fietstocht ooit...
Hartelijk dank voor de vele, vaak hartverwarmende of emotioneel getinte reacties! Enigen van jullie schreven dat ze het zo knap vonden dat ik dit op 'papier' heb kunnen zetten en ook dat ik dit nog met jullie wilde delen.
Het merkwaardige is, dat terwijl ik de tekst bedacht en later dicteerde, ik geen enkele emotie bij mijzelf constateerde. Op de een of andere manier ben ik kennelijk in staat heel goed met de ellende die mij en mijn vrouw is overkomen om te gaan. Daarom heb ik het waarschijnlijk ook steeds gered om 'door te gaan'.
Ook is het zo dat, na het schrijven van zo vele fietsverslagen, de 'klus' zonder dit laatste verslag niet af zou zijn. Bovendien vind ik ook dat jullie er toch wel 'recht' op hebben te weten hoe die laatste tocht zo ongeveer verlopen is.
Nogmaals dank en vriendelijke groet van Le Grimpeur et madame.
60 x Ventoux
Diepe buiging.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik vind het mooi dat jij altijd de tijd hebt genomen en zelfs nu nog, neemt om de verhalen te schrijven. Je hebt een 'meenemende' stijl van schrijven. Ik denk ook dat het mooi is om een tocht zo gedetailleerd te omschrijven zoals jij doet. De mooie foto's met begeleidende teksten geven een mooi beeld van wat er te verwachten is in deze streek. Sommige stukken, vooral wetenswaardigheden, heb jij opgezocht, daar hebben wij allen, inclusief jezelf, weer wat van geleerd. Heb ik nog 1 ding te zeggen; tís jammer, maar het is gebeurt. Het leven gaat gewoon door.
met vriendelijke groeten, harry
met vriendelijke groeten, harry
T=100