Ik heb hier zelden gereageerd aangezien ik niet zoveel heb met sterkte wensen.Le Grimpeur schreef:
Hartelijk dank voor de vele, vaak hartverwarmende of emotioneel getinte reacties! Enigen van jullie schreven dat ze het zo knap vonden dat ik dit op 'papier' heb kunnen zetten en ook dat ik dit nog met jullie wilde delen.
Het merkwaardige is, dat terwijl ik de tekst bedacht en later dicteerde, ik geen enkele emotie bij mijzelf constateerde. Op de een of andere manier ben ik kennelijk in staat heel goed met de ellende die mij en mijn vrouw is overkomen om te gaan. Daarom heb ik het waarschijnlijk ook steeds gered om 'door te gaan'.
Ook is het zo dat, na het schrijven van zo vele fietsverslagen, de 'klus' zonder dit laatste verslag niet af zou zijn. Bovendien vind ik ook dat jullie er toch wel 'recht' op hebben te weten hoe die laatste tocht zo ongeveer verlopen is.
Nogmaals dank en vriendelijke groet van Le Grimpeur et madame.
Goed bedoeld maar het helpt niemand niets.
Graag geen reacties hierop aangezien de mensen die wel het beste wensten dat zeer zeker oprecht en bewust gedaan hebben en zo reageert iedereen anders.
@Le Grimpeur.
Je 'moest' je laatste verhaal voornamelijk voor jezelf schrijven en was zo fideel dat met het Forum te delen aangezien wij er wel 'recht' op hadden.
Gezien alle betrokkenheid een nobele gedachte.
Je hebt in de tijd veel gedacht en uiteindelijk kunnen 'berusten' in het feit dat je een gruwelijk ongeluk is overkomen.
Hoe jij je voelt en eventueel kunt 'berusten' in de de situatie is het enige wat telt.
Hoe erg de situatie ook, ik bespeur berusting en nu moeten omgaan met de feiten al zul je lang zelf je positie niet hebt kunnen bepalen.
Het enige wat altijd zal blijven knagen is waarom die blackout en het hoe en wat van de daaruit voortvloeiende 'fatale' val.
Je wilde je eerder uiten maar kon dat niet door fysieke beperkingen.
Hoe kun je je ook uiten over iets waarvan jezelf niet meer eens weet hoe en wat er gebeurd is?
Je werd wakker in in een andere wereld en als in een droom die helaas werkelijkheid bleek.
Niemand die weet hoe en waarom het allemaal gebeurd is en het doet er eigenlijk ook niet toe.
Een toevallige samenloop van omstandigheden die in dit geval erg vervelend uitpakten.
Maak er het beste van Le Grimpeur et madame.
Out of blue comes green.
Mvg, Ardon