Wel was ik smerig tot op het bot.... Veel modder, mest en water door de overvloedige regen de nacht er voor..... Ik zag er uit als een waardig veldrijder
[/quote]
vooral onderin bij Hindeloopen en Stavoren veel schapenstront waardoor de remmen dichtliepen. Heb onderweg met riet van alles er uit geduwd.
Onderweg heel veel mensen gezien met lekke banden. Bij sommigen was dat niet vreemd zomerbandjes die uitgedroogd waren en gescheurd. Veel fietsen gezien die wel eens een onderhoudsbeurt konden gebruiken.
De eerste 135 km gingen gemakkelijk, daarna kwam de klad erin en de vaart eruit. Was wel weer in beeld bij Piet Paulusma op omrop Fryslân bij aankomst...dat dan weer wel.
Winterfiets Elfstedentocht, zondag 5 februari 2017
-
- Forum-lid
Ha oeHt, dat was jij dus. Volgens mij zat je in 2e of 3e positie toen je ketting brak. Excuses dat ik na die bocht zo hard doortrok
Goed om te horen dat jullie weer snel op pad waren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Yep, that was meJoostG schreef:Ha oeHt, dat was jij dus. Volgens mij zat je in 2e of 3e positie toen je ketting brak. Excuses dat ik na die bocht zo hard doortrok
Excuus is niet nodig. Ik ben onderweg naar compleet versleten onderdelen door mijn wens het pekelseizoen uit te rijden met wat ik heb voordat ik weer honderden euro's kapot sla (beetje overdreven, maar it's gonna cost me) aan groot onderhoud en nieuwe onderdelen Dus jij gaf gas, ik had een schakelmomentje en parallel daaraan ging ik gas geven.... Dat was te veel voor mijn ketting
Daarna ffkes voorzichtig gereden, maar richting eind gewoon weer vol op de pedalen. Het was een mooie rit
- Robdebruin
- Forum-lid
Hier is de fiets ook weer flink gewassen. Was best nodig na al die prut op de weg!!! Wel super lekker gereden. Het voorval met de ketting zag ik vlak voor mijn neus gebeuren. Helaas kon ik geen hulp bieden aangezien ik geen pons op zak heb. Idd erg veel lekke banden gezien. De Garmin heeft het met hulp van de Powerbank prima volgehouden. Ook de beentjes bleven er zin in houden waardoor we tot het einde lekker door konden knallen. Het seizoen is weer prima van start gegaan!!
2011 Cannondale Super Six Ultegra
2013 Apex Terrae Campagnolo
2009 Gazelle City Lite
2013 Apex Terrae Campagnolo
2009 Gazelle City Lite
Zat jij ook in het groepje met JoostG, of vlak daarachter?
Ik heb ook geen pons, ga er nu wel 1 halen. Wat een gemak en dus wat een geluk dat vlak na mijn kettingbreuk direct iemand afremde om te helpen. Helaas de naam van deze anonieme held niet gevraagd, wel uitvoerig bedankt natuurlijk.
Ik heb ook geen pons, ga er nu wel 1 halen. Wat een gemak en dus wat een geluk dat vlak na mijn kettingbreuk direct iemand afremde om te helpen. Helaas de naam van deze anonieme held niet gevraagd, wel uitvoerig bedankt natuurlijk.
- De Windmolen
- Forum-lid
Door weeralarm thuis gebleven, geen zin in 200 km enkel in auto te zitten om dan niet te kunnen starten na weeralarm van Piet. Buienradar gaf toch heel anders aan.......daar naar moeten luisteren. Nu natuurlijk spijt!!!!!!
De ruim 200 kilometer in schitterend weer over oa. de Posbank vergoede veel maar daar krijg je geen kruisje voor. Volgend jaar beter (al baal ik wel) en dan maar zelf naar buienradar kijken en niet naar Piet luisteren. Dat kruisje moet ik hebben
De ruim 200 kilometer in schitterend weer over oa. de Posbank vergoede veel maar daar krijg je geen kruisje voor. Volgend jaar beter (al baal ik wel) en dan maar zelf naar buienradar kijken en niet naar Piet luisteren. Dat kruisje moet ik hebben
Je mag mijn kruisje en stempelkaart wel hebben.De Windmolen schreef: De ruim 200 kilometer in schitterend weer over oa. de Posbank vergoede veel maar daar krijg je geen kruisje voor. Volgend jaar beter (al baal ik wel) en dan maar zelf naar buienradar kijken en niet naar Piet luisteren. Dat kruisje moet ik hebben
-
- Forum-lid
Bij jou komen die prullaria ook vroeg of laat in de container terecht?kawouter schreef:Je mag mijn kruisje en stempelkaart wel hebben.De Windmolen schreef: De ruim 200 kilometer in schitterend weer over oa. de Posbank vergoede veel maar daar krijg je geen kruisje voor. Volgend jaar beter (al baal ik wel) en dan maar zelf naar buienradar kijken en niet naar Piet luisteren. Dat kruisje moet ik hebben
Dat je niet naar Piet moet luisteren hadden ze vorig jaar ook al onomstotelijk bewezen.De Windmolen schreef:Door weeralarm thuis gebleven, geen zin in 200 km enkel in auto te zitten om dan niet te kunnen starten na weeralarm van Piet. Buienradar gaf toch heel anders aan.......daar naar moeten luisteren. Nu natuurlijk spijt!!!!!!
Vorsprung durch Pedantik