Parlee
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij snapt er niks van. Het benodigde aantal wielsets is altijd n+1
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ora et la Bora!
Of.....(durf het bijna niet te zeggen):
Zoran bellen om een chique setje samen te stellen in overleg.
Kan je voor en achter andere hoogte doen(bv 38mm voor en 50mm achter), zelf je naven kiezen / kopen etc.
De keuze wordt dan reuze.
Zoran bellen om een chique setje samen te stellen in overleg.
Kan je voor en achter andere hoogte doen(bv 38mm voor en 50mm achter), zelf je naven kiezen / kopen etc.
De keuze wordt dan reuze.
Allard
Eens. Enve SES 3.4 lijken me hier perfect te zijn. Die nieuwe generatie remrand, dat remt dus zoals alu in het droge en naar mijn aanvoelen even goed wanneer nat. Hopelijk blijven die ook na duizenden kilometers top presteren.csteenbe schreef:Persoonlijk zou 35 tot 40 mooi staan in je Parlee, 50 is net te hoog is mijn mening.
ENVE's zouden ook erg mooi zijn, heb je geen gezeik met stickers!
arnold schreef:Machtig mooie machine en de bandjes met tan color maken het af. Jammer dat ze alleen zo snel goor van kleur worden. Heb er nog geen oplossing voor gevondenraven14 schreef:Mijn Altum R is klaar voor levering:
Welke bandjes zijn dit?
ooit allemaal op een Scalpel
Vittoria Corsa G+. Ondertussen niet meer in gebruik, ik reed er om de 2 ritten wel lek mee. Er zitten langse groeven in die ideaal zijn voor pickup van steentjes die je dan langzaam dieper en dieper duwt.
Als zomerband voor zuivere asfalt is die ok.
Ze zijn nu vervangen door de Vredestein Superiore:
Als zomerband voor zuivere asfalt is die ok.
Ze zijn nu vervangen door de Vredestein Superiore:
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Gelukkig mogen meningen, toch over het al dan niet mooi vinden van de kleur van de bandjes, verschillen.arnold schreef:.............
Machtig mooie machine en de bandjes met tan color maken het af. Jammer dat ze alleen zo snel goor van kleur worden. Heb er nog geen oplossing voor gevonden
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Insmeren met Aquasure...arnold schreef:Machtig mooie machine en de bandjes met tan color maken het af. Jammer dat ze alleen zo snel goor van kleur worden. Heb er nog geen oplossing voor gevonden
https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... mid[565]=1
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof