Maar ik kan het mis hebben.havana schreef:Gewoon niet aan tubeless beginnen, scheelt een hoop geld en bovendien heel veel gedoe. Dit is een uitvinding voor een probleem dat niet bestaat.
Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- thestudent
- Forum-lid HC
Niet op de mtb! Op de wegfiets heb ik het nog nooit geprobeerd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik ben tubeless fan van het eerste uur, wil niet meer terug naar binnenbandjes. 1000en km"s op Schwalbes icm hun latex. En ook nog ff op Hutchinson Galactic als het superlicht moest zijn (Mt Ventoux en de GF Novecolli)
En ze zijn het goedkoopst via het duitse 'tour forum", betaal nooit meer dan 25€, is wel onzeker wanneer iemand ze weer te koop aanbied
Edit: typo
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
En ze zijn het goedkoopst via het duitse 'tour forum", betaal nooit meer dan 25€, is wel onzeker wanneer iemand ze weer te koop aanbied
Edit: typo
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Bij Futurum de Northwave Celsiu 2 Arctic schoenen voor een mooie prijs:
http://www.futurumshop.nl/northwave-cel ... eren.phtml
http://www.futurumshop.nl/northwave-cel ... eren.phtml
Bikers are not alone
Net de 4iiii 2.0 3D Ultegra 6800 besteld bij Probikekit.co.uk voor 469,24€. bij probikekit.de is ie 550€, zeker softwarefoutje
Prijs is all-in, met verzending (tracking) en met PayPal. 30GBP korting is standaard.
Was de goedkoopste die ik kon vinden. Aangezien hij 499USD is bij 4iiii zelf....Dat klopt dan precies. Vlug zijn voor er een Brexit over heen komt!
Prijs is all-in, met verzending (tracking) en met PayPal. 30GBP korting is standaard.
Was de goedkoopste die ik kon vinden. Aangezien hij 499USD is bij 4iiii zelf....Dat klopt dan precies. Vlug zijn voor er een Brexit over heen komt!
Ik ben dus niet snel genoeg ..nu 469 pond ..https://www.probikekit.co.uk/cycling-po ... 73319.htmlWheelie schreef:Net de 4iiii 2.0 3D Ultegra 6800 besteld bij Probikekit.co.uk voor 469,24€. bij probikekit.de is ie 550€, zeker softwarefoutje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is voor 70,- meer de 1000 bundel geen beter idee?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Bij correct craft termo in de aanbieding, opkoop partij alleen grote of kleine maten, maar met mijn 185 en 80 kilo, toch 18 doosjes kunnen kopen.
Termo onderbroeken, lange broeken, shirts, halters.
gemiddeld tussen de 6 en 10 euro.
Ik denk alleen in de winkel
Termo onderbroeken, lange broeken, shirts, halters.
gemiddeld tussen de 6 en 10 euro.
Ik denk alleen in de winkel
Ik zoek een goedkope 9-speed cassette.
Vertanding 11-23 of 11-21
Schakel graag kleine stappen en ben sinds kort achter dat ik met 13-25 niet meer snel zat rond kan.
Kan alleen cassettes vinden met deze vertanding van 40/50€.
Of bijna mtb 11-18//11-30 voor 20€
edit: schimano/sram
.
Vertanding 11-23 of 11-21
Schakel graag kleine stappen en ben sinds kort achter dat ik met 13-25 niet meer snel zat rond kan.
Kan alleen cassettes vinden met deze vertanding van 40/50€.
Of bijna mtb 11-18//11-30 voor 20€
edit: schimano/sram
.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist