Power2Max NG
In december de upgrade betaald maar nog niets ontvangen. Vandaag per post een brief ontvangen met excuses en een voucher voor € 50,- korting op de eerstvolgende aanschaf. Leverdatum van de NG echter nog steeds niet bekend..
Die optie heb ik ook gedaan, vind 2 maanden later leveren wel een beetje onfatsoenlijk.psycho71 schreef:ja, heb deze sinds ongeveer een maand, rotor versie, had de dubbele deal zeg maar gedaan, s kopen met optie op ng
Van een kortingsbon van e50 word ik nou niet echt blij, wat moet ik nu nog bij power2max gaan kopen?
Heb je die ng al geïnstalleerd? Werkt het een beetje of zijn ze zo laat omdat ze kwaliteitsproblemen hebben?
Toch wel jammer. Ik heb tot hiertoe (2 Powermeters) enkel goede ervaringen met P2M. De metingen lijken me zeer consistent. Na circa 40.000 km buiten wat batterijtjes vervangen nog nooit iets voorgehad en bovendien krijg ik steeds snel antwoord als ik wat wou weten... Heb ze ook 1 keer binnen gedaan om opnieuw te laten kalibreren (hoewel ze zelf zeiden dat dat in principe niet nodig is) en ook dat liep vlot...jeroennl schreef:Daar zit ik inderdaad wel aan te denken, er zijn voldoende alternatieven.RuudRuud schreef:Dan annuleer je toch gewoon?
Werkt prima, had ze 3 weken na betaling binnen, geloof half december betaald.
Zonde om te annuleren, is prima deal 300 voor een powermeter van 1000, zou het zelf het wachten waard vinden.
Ze gaven wel aan dat ze een lange levertijd hadden, had namelijk ook gemaild wanneer ik m zou krijgen, en had de mazzel dat dat sneller dan verwacht was.
Hoop voor je dat je m snel krijgt, welke versie had je besteld?
Zonde om te annuleren, is prima deal 300 voor een powermeter van 1000, zou het zelf het wachten waard vinden.
Ze gaven wel aan dat ze een lange levertijd hadden, had namelijk ook gemaild wanneer ik m zou krijgen, en had de mazzel dat dat sneller dan verwacht was.
Hoop voor je dat je m snel krijgt, welke versie had je besteld?