Ik heb er eentje liggen die ik zeker niet meer ga gebruiken.....pizzi schreef:Ik kan, denk ik, zo'n kortingsvoucher wel goed gebruiken! Moet alleen nog even kijken welke versie ik nou wil bestellen.
Dus mocht(en) je/jullie daar niets mee doen..
Power2Max NG
-
- Forum-lid
Is het ook mogelijk om alleen de power2max aan te schaffen zonder 11 speed crank?
Een 11 speed chorus crank is aanzienlijk goedkoper dat een record crank die je erbij kan kopen.
Een 11 speed chorus crank is aanzienlijk goedkoper dat een record crank die je erbij kan kopen.
-
- Forum-lid
Ja ik doel ook op de unit los kopen en dan zelf een Chorus 11 speed crank aanschaffen.
Inderdaad. Heb ik nog een email over gestuurd naar P2M ivm de "verwarring" op de website. Zie ook het andere draadje over vermogensmeters.csteenbe schreef:Dat gaat niet werken daar de drive side een bepaalde vertanding heeft waar de unit in gaat.
Je kunt de unit wel los kopen.
Campa rijden heeft zo z'n nadelen...
-
- Forum-lid
Ik kreeg vanochtend als antwoord op mijn mail naar hen en wat jullie al bevestigen.
No, sorry, this is not possible. You need our special made for us crank, because we need a crank with a separate spider. Your crank is "one piece crank"
Thanks for your understanding.
Best regards
- boswielrenner
- Forum-lid
Wat is nu het beste aanbod voor een Campagnolo crankset powermeter als je kijkt naar prijs-kwaliteit?
Je kan nu een Stages voor Campa kopen, maar €900,- vind ik best prijzig. Je hebt ook de power2max s-type in twee varianten. De s-type 2015 versie is duurder dan de "gewone " S-type die nu voor €1279,- inclusief bladen te koop is. Moet je trouwens dan ook zo'n speciale campa tool voor €30,- aanschaffen?
De 2015 versie is daarentegen wel wat moderner qua looks en je kan alle kettingbladen gebruiken aangezien de steek hetzelfde is. Kortom wat is wijsheid?
Je kan nu een Stages voor Campa kopen, maar €900,- vind ik best prijzig. Je hebt ook de power2max s-type in twee varianten. De s-type 2015 versie is duurder dan de "gewone " S-type die nu voor €1279,- inclusief bladen te koop is. Moet je trouwens dan ook zo'n speciale campa tool voor €30,- aanschaffen?
De 2015 versie is daarentegen wel wat moderner qua looks en je kan alle kettingbladen gebruiken aangezien de steek hetzelfde is. Kortom wat is wijsheid?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Stages Chorus al voor 749 euro