Dus je bent er wel geweest.digital_slice schreef: en dan vertik ik het weer om niet langs de FM te gaan.
Bianchi
Ik weet van een Infinito probleem met een plastic ding bij balhoofd, maar wellicht is het de moeite om te kijken of dit er ook bij de Intenso in zit: http://forums.roadbikereview.com/genera ... ost4745149digital_slice schreef:Heb in mijn Intenso ook al een aantal maanden een tik zitten. Soms tijdens een rit van 80km hoor ik niks. Maar gisteren op 40km toch weer paar keer gehoord.rondje schreef: Heb nu een andere tik (denk bij bracket omdat alleen hoor tijdens trappen), maar even uitzoeken wat dat is. Fiets is inmiddels 2 jaar oud, maar nog altijd tevreden ermee!
Ik denk dat het bij mij in het balhoofdstel of buis zit. Want ook als ik niet trap hoor ik het. Ik hoor het wel wanneer het tikt en ik dan met mijn fiets van links naar rechts " gooi"
Zal ook wel iet van een kapotte lager zijn ( zon balletje wat eruitligt ofzo ). Vreemde is dat het niet altijd is. en dan vertik ik het weer om niet langs de FM te gaan.
-
- Forum-lid
Ahja! thanks! ik zal er van de week eens naar kijken. Ik lees op dat forum ook dat het de adjusters van de kabels kunnen zijn.
-
- Forum-lid
Mijn avatar vandaag veranderd,dan kunnen jullie vast wennen
Waarom heppiebianchi,heppie slaat op mijn achternaam.
Gebruikersnaam komt wel als ik de bianchi hebt.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
+1Ikon schreef:Mijn avatar vandaag veranderd,dan kunnen jullie vast wennen
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
digital_slice schreef:Ahja! thanks! ik zal er van de week eens naar kijken. Ik lees op dat forum ook dat het de adjusters van de kabels kunnen zijn.
Bij mijn Sempre Pro zat het probleem in het BB, beetje vuiligheid door slecht weer. Ff schoonmaken en opnieuw invetten lost het probleem in dit geval op.
Succes!
-
- Forum-lid
Vanmiddag de Olympia weggebracht en de Bianchi opgehaald
Hij staat nu te pronken in de huiskamer,ik hoop dat het weer het weekend goed gemutst is
Hij staat nu te pronken in de huiskamer,ik hoop dat het weer het weekend goed gemutst is
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
Knap karretje. Veel fijne en veilige kilometers gewenst. Mooie wielset ook.
-
- Forum-lid
Ja ik weet het,maar ik vind Shimano ultegra een prima groep,maar ik begrijp wat je bedoeld deze fiets hoort eigenlijk Campagnolo .Ernie C. schreef:Een mooie fiets maar waarom geen Potenza? Dat had helemaal perfect gemaakt. Nu blijft het toch een fiets met een saai Ultegra groep.
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 24 feb 2017 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020