Cannondale
- Jaap Telder
- Forum-lid
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Goed gerepareerde verlengde (vork)buizen zijn meestal nog sterker. Vandaar dat bv. Unlimitedcolors bij carbonreparatie (ook op verlengde vorkbuis) levenslange garantie geeft.Joskovic schreef:Mooie fiets, die EVO HM. Ik ben alleen benieuwd hoe ze die vorkbuis verlengd hebben. Ik zou zelf niet zo'n vertrouwen hebben in een gelijmde vorkbuis, hoe 'professioneel' ook. Als het breekt, gaat het goed mis ook.
Heb zelf ook een vorkbuis laten verlengen.
- Desertstorm
- Forum-lid
Allemachtig wat een mooie fiets!
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vertrekkende met een los frame was je bijna zeker aan een hoger bedrag uitgekomen.NicoNB schreef:...........
Doel was om zonder al te veel geld uit te geven toch een redelijke gewichtsdaling te realiseren. Streefbedrag, vergelijkbaar met de Ultegra versie van de EVO, €2700,-. Iets wat volgens mij wel gelukt is op het moment dat ik de Aksium's en de 105 groepset verkoop.
...................
Je zal inderdaad wel op iets minder dan deze 2700 Euro, en niet op de 2515 Euro volgens je excel lijstje, uitkomen want ik vrees dat 450 Euro voor een 105 groep en aksium wielset net iets te optimistisch is
Ik heb hetzelfde gedaan met mijn Trek Domane SLR6 disc, gewichtsbesparing was mooi meegenomen maar het oog wilde ook wat hebben, kom jammer genoeg op heel andere bedragen uit
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Interessant. Zou een mooi verkoopargument zijn als ik ooit nog eens mijn fietsen met maximaal ingekorte vorkbuizen wil doorverkopen. Wat kost zoiets?Jaap Telder schreef: Daar hoef je niet bang voor te zijn. Goed gerepareerde verlengde (vork)buizen zijn meestal nog sterker. Vandaar dat bv. Unlimitedcolors bij carbonreparatie (ook op verlengde vorkbuis) levenslange garantie geeft.
Heb zelf ook een vorkbuis laten verlengen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
feddek schreef:leuk om te lezen, zet me aan het denken voor volgend seizoen. Rij nog een jaartje door op mijn SS hi-mod, maar daarna wellicht deze http://www.cannondale.com/nl-NL/Europe/ ... =undefined (als hij ook in dubbel beschikbaar komt, hoe bruut 1x 11 er ook uit ziet)
Kijk Feddek ze lezen bij Cannondale blijkbaar mee hier. Nu ook in dubbel beschikbaar: Mooi ding!