Wie kan me vertellen wat ik fout doe.
Ik heb 2 snelheids en 2 cadanssensoren , waarvan 1 snelheid en 1 cadansmeter voor de racefiets en 1 voor de mountainbike.
Nu is het wel gelukt om de 2 cadanssensors toe te voegen op de edge 820voor de racefiets , maar wat ik ook probeer de snelheidsmeter op de mountainbike krijg ik niet aan de gang.
Terwijl het toch makkelijk zou moeten zijn.
Ik monteer de snelheidsmeter op het achterwiel en start zoek sensor "snelheid" toevoegen.
de snelheidsmeter licht even groen op , dus geeft aan dat het werkt ?.
Maar hoe vaak het achterwiel ook rond gaat geen reactie van de edge 820.
Ik heb de sensors van de racefiets uitgeschakeld en zijn ook niet in de buurt.
Alvast bedankt
meerdere snelheidssensoren op edge 820
-
- Forum-lid HC
Afstand te groot? Batterij van de sensor bijna leeg?
Want het zou inderdaad geen probleem moeten zijn
Bedankt voor de suggestie.scottwilko schreef:Afstand te groot? Batterij van de sensor bijna leeg?
Van het achterwiel naar voorwiel geplaatst , en batterij doorgemeten "2,94 V" , helaas zonder resultaat.
Ga er maar mee terug naar de leverancier.
I don't need "Therapy" ,I just need to go cycling.
-
- Forum-lid
Ik gebruik mijn snelheidssensor niet meer op de 820,werk zonder op de gps exact hetzelfde .
De cadans wissel ik met de fiets mee.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid HC
Over de betere snelheidsaanduiding van een losse sensor is al veel geschreven, en mag ieder voor zich weten.Heppiebianchi schreef:Ik gebruik mijn snelheidssensor niet meer op de 820,werk zonder op de gps exact hetzelfde .
Maar ook als je bij een toerclub bent aangesloten moet je met losse snelheidssensor werken, aangezien de gps kilometers niet tellen.
Kan dus ook heel goed een reden zijn om wel voor een losse sensor te kiezen. Naast uiteraard de aanduiding bij het trainen op de tacx.
Heb je de sensor overigens nieuw? en heb je niet de mogelijkheid om deze te testen met een andere unit? Want het blijft vreemd dat hij niet pakt. Dit gezegd hebbende, er is mij overigens niet bekend hoeveel gelijke sensoren gekoppeld kunnen worden. Hier staat ook niets van in de handleiding.
-
- Forum-lid
Nou ik heb dezelfde ritten met en zonder gereden,en neem van mij aan dat er geen verschil in zit.
Gemeten over afstand,tijd en snelheid.
Gemeten over afstand,tijd en snelheid.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020