Sterker nog, die jongens rijden meer op BMC en Speci S-Works dan op hun eigen Italiaanse merken.Theo V schreef: Kan je daar in Italië lekker met je 'volbloed Italiaantje' gaan fietsen tussen al die home-made fietsen met vooral een japanse groepset erop omdat de echte Italiaan het niets kan schelen wat er op zijn Bianchi, Willier, De Rosa, Pinarello enz. zit.
Bianchi
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Zo is dat.!Heppiebianchi schreef:Johan je bent een man naar mijn hartOrlok schreef:Eigenlijk om het verhaal compleet te maken zou je ook een Italiaan moeten zijn, toch . . . . ? Maar dat zijn wij niet dus . . . . dan maar multicultureel met een Italiaanse fiets, een Japanse groepset, Zwitserse wielen en een Nederlandse berijder.
Als we maar lol hebben,het is nu toch geen weer om te fietsen
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dat op een Italiaan Campa hoort vind ik evengoed onzin hoor. Op een mooie fiets hoort een mooie groep en gelukkig verschillen smaken maar ik vind Campa mooier.
Ik ben hier over de Campa groep begonnen en ik wil even benadrukken dat het vooral een stukje human interest was. Potenza is nu een tijdje op de markt en ik vraag mij gewoon af waarom eigenlijk nog steeds bijna iedereen de keuze voor Ultegra maakt ook al is er op dat model wel Potenza te krijgen. Ik vind het vreemd dat bij de meeste onderdelen, accessoires en kleding er steeds meer gezocht wordt naar originaliteit. Zelfs bij wielen is het niet meer standaard Zonda of Racing 3. Op gebied van groepen lijkt het juist de andere kant op te gaan en is het alleen nog maar 105 en Ultegra wat je ziet. Vandaar dus de vraag.
Ik ben hier over de Campa groep begonnen en ik wil even benadrukken dat het vooral een stukje human interest was. Potenza is nu een tijdje op de markt en ik vraag mij gewoon af waarom eigenlijk nog steeds bijna iedereen de keuze voor Ultegra maakt ook al is er op dat model wel Potenza te krijgen. Ik vind het vreemd dat bij de meeste onderdelen, accessoires en kleding er steeds meer gezocht wordt naar originaliteit. Zelfs bij wielen is het niet meer standaard Zonda of Racing 3. Op gebied van groepen lijkt het juist de andere kant op te gaan en is het alleen nog maar 105 en Ultegra wat je ziet. Vandaar dus de vraag.
Campagnolo Ultra Dork
Mooie fiets
Heeft misschien ook wel met de fabrikant van de fiets te maken die meer shimano aanbied dan campa of sram.. en het budget van de koper van wat ie wil n kan uitgeven..
Belangrijkste blijft toch wel lekker genieten van het fietsen..
Heeft misschien ook wel met de fabrikant van de fiets te maken die meer shimano aanbied dan campa of sram.. en het budget van de koper van wat ie wil n kan uitgeven..
Belangrijkste blijft toch wel lekker genieten van het fietsen..
-
- Forum-lid
Ik heb voor de keuze gestaan om een Infinito met Potenza te kopen,hij stond in de winkel en was zelfs nog 100 euro goedkoper.
Maar dan was hij niet in deze kleurstelling te krijgen die ik nu heb,en ik vond deze kleur gewoon mooi,dus de keuze was niet moeilijk voor mij mede omdat ik ultegra een prima werkende groep vind.
http://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_d ... ter=349755
http://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_d ... ter=349761
Dus nu de volgende discussie ,welke kleur hoort een bianchi eigenlijk te zijn
Maar dan was hij niet in deze kleurstelling te krijgen die ik nu heb,en ik vond deze kleur gewoon mooi,dus de keuze was niet moeilijk voor mij mede omdat ik ultegra een prima werkende groep vind.
http://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_d ... ter=349755
http://www.bianchi.com/nl/bikes/bikes_d ... ter=349761
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Supergrover
- Forum-lid HC
Neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!Heppiebianchi schreef:
- Infinito GB
- Forum-lid
Niet discutabel. Gewoon overwegend Celeste.
- Lemony Freshness
- Forum-lid
+1G.B. Lux Dream schreef:Niet discutabel. Gewoon overwegend Celeste.
Ik denk deels gewenning, als je altijd al op Shimano fietst is dat vertrouwd. Plus Campa onderdelen zijn helaas duurder en niet even breed verkrijgbaar. De meeste fietsenwinkels kunnen er wel aan kopen, maar een Shimano cassette hebben ze meestal wel op voorraad.Ernie C. schreef: Ik ben hier over de Campa groep begonnen en ik wil even benadrukken dat het vooral een stukje human interest was. Potenza is nu een tijdje op de markt en ik vraag mij gewoon af waarom eigenlijk nog steeds bijna iedereen de keuze voor Ultegra maakt ook al is er op dat model wel Potenza te krijgen. Ik vind het vreemd dat bij de meeste onderdelen, accessoires en kleding er steeds meer gezocht wordt naar originaliteit. Zelfs bij wielen is het niet meer standaard Zonda of Racing 3. Op gebied van groepen lijkt het juist de andere kant op te gaan en is het alleen nog maar 105 en Ultegra wat je ziet. Vandaar dus de vraag.
Waar 'vroeger' de keuze was tussen Shimano, Campa en Sram, worden nu nieuwe fietsen voornamelijk afgemonteerd met Shimano. Dit uiteraard vanuit commercieel oogpunt. Ik denk dat daarom de meeste beginnende fietsers tegenwoordig 'opgroeien' met Shimano en daar bij blijven. Het blijft natuurlijk de marktleider met een schat aan kennis en redelijk geprijsde onderdelen. Zelf ben ik overigens een Sram liefhebber, gewoon omdat het anders is. Ik waardeer hun innovatie en durf.rondje schreef:Ik denk deels gewenning, als je altijd al op Shimano fietst is dat vertrouwd. Plus Campa onderdelen zijn helaas duurder en niet even breed verkrijgbaar. De meeste fietsenwinkels kunnen er wel aan kopen, maar een Shimano cassette hebben ze meestal wel op voorraad.Ernie C. schreef: Ik ben hier over de Campa groep begonnen en ik wil even benadrukken dat het vooral een stukje human interest was. Potenza is nu een tijdje op de markt en ik vraag mij gewoon af waarom eigenlijk nog steeds bijna iedereen de keuze voor Ultegra maakt ook al is er op dat model wel Potenza te krijgen. Ik vind het vreemd dat bij de meeste onderdelen, accessoires en kleding er steeds meer gezocht wordt naar originaliteit. Zelfs bij wielen is het niet meer standaard Zonda of Racing 3. Op gebied van groepen lijkt het juist de andere kant op te gaan en is het alleen nog maar 105 en Ultegra wat je ziet. Vandaar dus de vraag.
+3SqueeZer schreef:+2Lemony Freshness schreef:+1G.B. Lux Dream schreef:Niet discutabel. Gewoon overwegend Celeste.
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
-
- Forum-lid
Nou omdat jullie het zijn,de volgende keer dan
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020