Ik zit er over na te denken deze fiets te kopen. Ik kan er alleen niets over vinden.
Is er een reden denkbaar op de cosmetische aspecten na de fiets niet te kopen?
Ridley Fenix Carbon Ultegra 11v. LTD Edition
-
- Forum-lid
Zal kort zijn: als ervaringsdeskundige " heb zelf 2 fietsen gekocht in Limbricht bij Salden"
Zal niets afdingen op de prijs, maar indien je zelf niet zo'n beste sleutelaar bent is dit niet het meest gunstige adres om een fiets te kopen. Let op dat je krijgt wat wordt beloofd. Zijn er tuk op om mix onderverdelen op je fiets te monteren. of ketting die absoluut niet geschikt is voor je groep. Heb meegemaakt 10 speed ketting op 11 speed groep.
Doe er mee wat je wilt. Het is een welbekende " Dozenschuiver"
Zal niets afdingen op de prijs, maar indien je zelf niet zo'n beste sleutelaar bent is dit niet het meest gunstige adres om een fiets te kopen. Let op dat je krijgt wat wordt beloofd. Zijn er tuk op om mix onderverdelen op je fiets te monteren. of ketting die absoluut niet geschikt is voor je groep. Heb meegemaakt 10 speed ketting op 11 speed groep.
Doe er mee wat je wilt. Het is een welbekende " Dozenschuiver"
- daniel1975
- Forum-lid HC
En wil je de zoveelste zwarte stickerfiets met ultegra....?
Less is bore
-
- Forum-lid
Als je hem mooi vindt kopen.
Alleen persoonlijk wel wat zwaar voor een carbon fiets met ultegra. Mijn caad met 105 weegt compleet maar 200 gram meer in een 58 cm.
Alleen persoonlijk wel wat zwaar voor een carbon fiets met ultegra. Mijn caad met 105 weegt compleet maar 200 gram meer in een 58 cm.
Maak joe woar
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je hem mooi vindt en de afmontage is zoals beschreven en de fiets "past" je dan is dit geen verkeerde keuze.
De wielen zijn aan de zware kant maar dan heb je nog iets dat je heel makkelijk kan upgraden in de al dan niet nabije toekomst.
Succes.
De wielen zijn aan de zware kant maar dan heb je nog iets dat je heel makkelijk kan upgraden in de al dan niet nabije toekomst.
Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik vind de term dozenschuiver net iets te ver gaan, maar het is inderdaad wel een grote zaak met meer nadruk op verkoop dan op service. Echter, als je het treft en er bewust om vraagt, dan kan het wel.
Als je krijgt wat er in de advertentie staat, en laten we daar maar van uit gaan en je controleert het toch, dan is het een nette/scherpe prijs. Niet superlicht, maar wel prima spul allemaal.
Let er wel even op dat de crankset 52x36 is (en niet 50x34). Met een cassette naar keuze kom je ook met 52x36 misschien wel licht genoeg uit, maar wel even iets om bewust bij stil te staan.
Als je krijgt wat er in de advertentie staat, en laten we daar maar van uit gaan en je controleert het toch, dan is het een nette/scherpe prijs. Niet superlicht, maar wel prima spul allemaal.
Let er wel even op dat de crankset 52x36 is (en niet 50x34). Met een cassette naar keuze kom je ook met 52x36 misschien wel licht genoeg uit, maar wel even iets om bewust bij stil te staan.
-
- Forum-lid
Je kunt prima een fiets bij salden kopem maar ga niet op een zaterdag maak een afspraak door de week ze meten je op en zetten je dan naar deze maten op de fiets