Het dopingtopic 2.0
We kunnen hier praten over aanleg, carrière, wel of geen dope, maar waar het op neerkomt; Froome is gewoon een prima hardloper.
Sky is idd weer net zo nep als elke partij die we in het verleden hebben gezoen die echt alles op alles zette om te winnen. De resultaten moeten dan komen en die kómen er dan ook. Nu weer wachten tot ook hier de bom zo ver barst dat de boel niet meer onder tafel kan worden gehouden.
Sky is idd weer net zo nep als elke partij die we in het verleden hebben gezoen die echt alles op alles zette om te winnen. De resultaten moeten dan komen en die kómen er dan ook. Nu weer wachten tot ook hier de bom zo ver barst dat de boel niet meer onder tafel kan worden gehouden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Feiten worden wel wat overtrokken, BarloWorld was pro-continentaal en reden een heel behoorlijk programma. Hij kwam bij de ploeg toen hij nog maar 22 was, dus z'n beste jaren lagen zonder twijfel voor 'm.havana schreef:Toch raar dat bij de Barloworld maar moeilijk kon meekomen....DirkJanMoedt schreef: VO2max scores:
84.6 Chris Froome professional cyclist
De feiten zijn simpel. Een reservespeler van FC Telstar gaat naar Barcelona en wint 3x de Champions League. In het voetbal zou niemand dit geloven, in het wielrennen zou niemand die moeten geloven gezien het verleden van de sport. Toch zijn er schijnbaar nog steeds mensen die dit geloven. Of willen geloven, dat zal een deel van het probleem zijn.
Mensen, wakker worden. Chris Froome is niet schoon. Andere toppers ook niet, maar Froome zeker niet.
Dan is er nog het verhaal van de parasiet. Je kan er denken wat je er van wilt, op zich is het niet vreemd voor iemand die veel in Afrika verbleven heeft.
Uiteindelijk zal over een paar jaar wel duidelijk worden dat ze er wat bedenkelijke medicijnen ingepropt hebben, sommige misschien net niet legaal, andere allicht wel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mark, je bent het toch wel met mij eens dat het gewoon aan alle kanten rammelt? Ploegbegeleiding die ineens de injecties gebruikt zouden hebben (zonder te overleggen bewijs hiervan), een zogenaamd verkeerd bestelde partij testosteron? Het pakketjes flumicil..... Wie gelooft het nog?
En dan roept ook nog een (enigzins rancuneuze) Steven de Jongh dat in zijn tijd bij Sky ALLES geregistreerd werd.
En dan roept ook nog een (enigzins rancuneuze) Steven de Jongh dat in zijn tijd bij Sky ALLES geregistreerd werd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
@Daniel
Het artikel is inmiddels aangepast, het was niet verkeerd besteld. Het was slechts verkeerd geleverd. (Dat maakt het niet beter imho)
Ik vindt dit jammer. Als Sky daadwerkelijk iets deed om schoon te zijn, was het een stuk makkelijker te geloven dat de rest ook echt schoon rond reed. Met de dag lijkt dat weer minder waarschijnlijk, en in plaats van pijnstillers en cafeïne als "finish bottle" lijkt gebruik van zwaardere producten nooit echt weggeweest te zijn.
Het artikel is inmiddels aangepast, het was niet verkeerd besteld. Het was slechts verkeerd geleverd. (Dat maakt het niet beter imho)
Ik vindt dit jammer. Als Sky daadwerkelijk iets deed om schoon te zijn, was het een stuk makkelijker te geloven dat de rest ook echt schoon rond reed. Met de dag lijkt dat weer minder waarschijnlijk, en in plaats van pijnstillers en cafeïne als "finish bottle" lijkt gebruik van zwaardere producten nooit echt weggeweest te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verkeerd geleverd........net zo ongeloofwaardig excuus toch?
Als SKY werkelijk doet wat ze roepen hadden ze alle discussies zo kunnen smoren met een sluitende boekhouding. Heel simpel. En dat doen ze niet, ze gaan in het grijze gebied ongeloofwaardige smoezen verzinnen.
Als SKY werkelijk doet wat ze roepen hadden ze alle discussies zo kunnen smoren met een sluitende boekhouding. Heel simpel. En dat doen ze niet, ze gaan in het grijze gebied ongeloofwaardige smoezen verzinnen.
Het antwoord hierop is een week of zes geleden gegeven door Wout van Aert.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... /1.2879032

- daniel1975
- Forum-lid HC
De volgende zet.....
http://nu.nl/wielrennen/4518813/renners ... sford.html
'Ik offer mijn positie op, maar dan moeten jullie dit verhaal ophangen'
http://nu.nl/wielrennen/4518813/renners ... sford.html
'Ik offer mijn positie op, maar dan moeten jullie dit verhaal ophangen'
Uhm... hij heeft het langere tijd gehad... hoe strookt dat met het prof zijn? Als ej dat een maandje of wat onder de leden hebt fiets je niet 1-2-3 naar de bakker, laat staan een wielerkoers. En daarna krijg je ontstekingen aan blaas en darmen.amclassic-fan schreef: Dan is er nog het verhaal van de parasiet. Je kan er denken wat je er van wilt, op zich is het niet vreemd voor iemand die veel in Afrika verbleven heeft.
Het is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Het past in het rijtje van
"Ik ben zo goed door mijn behandeling van kanker"
"Ik heb een natuurlijk hoge hematocrietwaarde"
Zou ook allemaal waar kunnen zijn, maar bleek toch niet waar...
"Ik ben zo goed door mijn behandeling van kanker"
"Ik heb een natuurlijk hoge hematocrietwaarde"
Zou ook allemaal waar kunnen zijn, maar bleek toch niet waar...
-
- Forum-lid
Dit doet me dan weer denken aan de intralipid-affaire van PDM.Theo V schreef:Het antwoord hierop is een week of zes geleden gegeven door Wout van Aert.![]()
![]()
- daniel1975
- Forum-lid HC
En versie nummer zoveel over de flumicil en de triamcolone..... de officiele versie deze keer....
Slap gelul daar.
Slap gelul daar.