BeideErnie C. schreef:Je echte vrouw of je "slecht-weer-vrouw"?
Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie in elk geval een afdruk van een tandwiel op haar wang en het rood van rode 11 in het Campa logo komt ook mooi terug.
Less is bore
Ga jij op een Ferrari-forum ook doodleuk verkondigen dat je rood maar niks vindt als kleur?synapse schreef:Ik vind hem mooi (en veel mooier dan dat zoetsappige celeste )
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- TheTourist
- Forum-lid
daniel1975 schreef:...een afdruk van een tandwiel op haar wang....
Lijkt me eerder een litteken van een schijfrem...
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Een Ferrari koop je natuurlijk in de kleur Blue Tour de France...dario schreef:Ga jij op een Ferrari-forum ook doodleuk verkondigen dat je rood maar niks vindt als kleur?synapse schreef:Ik vind hem mooi (en veel mooier dan dat zoetsappige celeste )
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Modena geel is de oorspronkelijke Ferrari kleur dus moet wel kunnenErnie C. schreef:Een Ferrari koop je natuurlijk in de kleur Blue Tour de France...dario schreef:Ga jij op een Ferrari-forum ook doodleuk verkondigen dat je rood maar niks vindt als kleur?synapse schreef:Ik vind hem mooi (en veel mooier dan dat zoetsappige celeste )
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Eerste rit van 42 km buiten viel niet tegen; niet geforceerd en toch gemiddeld 26.
De ziekte lijkt nu onder controle met behulp van chemokuren, maar heb geen garantie wat dit op de lange termijn doet. Volgens mij hebben de pillen zeker effect op de conditie en vermogen.
In 2015 heb ik een paar dagen gereden op een Bianchi Infinito CV, 57 cm met Ultegra 6800.
De geometrie beviel me.
Ik had interesse in:
- Bianchi Intenso
- Colnago C-RS
- Zelfbouw bij FM: Immingbikes.nl, Vittorio.nl, Jeanhabets.nl (ver weg)
Ik ben gevallen voor een Bianchi Intenso met Potensa, achterderailleur is vervangen voor een met mediumkooi.
De cassette 12-27; de grootste drie of vier tandwielen kan ik aanpassen om te klimmen door losse Miche-tandwielen te monteren.
Bijvoorbeeld 22,25,28,32 of 24,27,31
Dus als je een 'oude' man op een Bianchi voorbij rij, dan weten jullie waarom.
De ziekte lijkt nu onder controle met behulp van chemokuren, maar heb geen garantie wat dit op de lange termijn doet. Volgens mij hebben de pillen zeker effect op de conditie en vermogen.
In 2015 heb ik een paar dagen gereden op een Bianchi Infinito CV, 57 cm met Ultegra 6800.
De geometrie beviel me.
Ik had interesse in:
- Bianchi Intenso
- Colnago C-RS
- Zelfbouw bij FM: Immingbikes.nl, Vittorio.nl, Jeanhabets.nl (ver weg)
Ik ben gevallen voor een Bianchi Intenso met Potensa, achterderailleur is vervangen voor een met mediumkooi.
De cassette 12-27; de grootste drie of vier tandwielen kan ik aanpassen om te klimmen door losse Miche-tandwielen te monteren.
Bijvoorbeeld 22,25,28,32 of 24,27,31
Dus als je een 'oude' man op een Bianchi voorbij rij, dan weten jullie waarom.
Willem
-
- Forum-lid
We kunnen wel een oudemannetjes Bianchi Infinito CV beginnen
Sterkte met je herstel,blijf er in geloven
Sterkte met je herstel,blijf er in geloven
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Na jaren op een cannondale synaps gefietst te hebben, heb ik gisteren mijn nieuwe Bianchi opgehaald.
Wat een verschil. De fiets wil echt gaan, bij iedere trap heb je het idee dat je versnelt.
Gisteren en vandaag de eerste km gemaakt en zaterdag met een clubje naar Limburg.
met de wielen voor normaal gebruik
met de bergwielen
Wat een verschil. De fiets wil echt gaan, bij iedere trap heb je het idee dat je versnelt.
Gisteren en vandaag de eerste km gemaakt en zaterdag met een clubje naar Limburg.
met de wielen voor normaal gebruik
met de bergwielen
Bianchi Oltre
Cannondale Synaps
Cannondale Flash
Cannondale Synaps
Cannondale Flash
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai!
Setje 40mm carbon zou hem goed staan.
Oltre XR4 staat in de enige echte kleur zeer hoog op mijn verlanglijst!!
Setje 40mm carbon zou hem goed staan.
Oltre XR4 staat in de enige echte kleur zeer hoog op mijn verlanglijst!!
Less is bore